2014. április 24., csütörtök

Arany lándzsák - Ez az ARATÁS! Bob Jones látogatása egy álomban

Bobby Conner:
Arany lándzsák - Ez az ARATÁS! Bob Jones látogatása egy álomban

A képen: Bobby Conner
Bobby Conner
Egy élénk álom: "Látogatód van!"

2014. március 28-a hajnali óráiban, fél négy körül, volt egy nagyon élénk álmom, és úgy érzem, hogy ez fontos segítség lesz ahhoz, hogy Krisztus Teste fel tudja mérni azt az időszakot, amelybe most léptünk be. Ez sokkal több volt egy puszta álomnál. Ez egy prófétai átélés volt! Úgy kezdődött az álom, hogy ott vagyok a dolgozószobámban az íróasztalomnál, ami az észak-karolinai Moravian Falls-ban van, és éppen egy új könyvön dolgozok.

A Szent Szellem megszólalt: "Látogatód van!" Azt gondoltam, hogy valaki az ajtóban áll, ezért már ki akartam nyitni az ajtót, amikor a Szent Szellem így szólt: "A te látogatód az ablaknál van." Odafordultam az ablakok felé, amikor hirtelen egy fény villant az ablakom túloldalán, és egy átlátszó, gyöngy színűhöz hasonló lépcsősoron Bob Jones jött le éppen. Nagyon kedves, barátságos mosoly volt az arcán, és csodásan nézett ki. Mindazáltal álmomban is teljesen tisztában voltam azzal, hogy Bob 2014. február 14-én elhunyt és a Mennybe ment.

A képen: Bob Jones
Bob Jones
Bob egyszerűen belépett a dolgozószobámba. Nem kellett kinyitnom az ablakot, egyszerűen csak besétált. Fantasztikus volt a kinézete: Erős és fitt állapotban volt, a ruhája egy csodálatos, puha, gyönyörű, elegáns fehér öltözet volt, ami a derekán végighaladva, egészen a térde alá ért, mint egy hosszú ing. A haja rendkívül fehér és ragyogó volt. A bőre ámulatba ejtett: hibátlan volt, fehér és puha, a mosolya pedig igazán sugárzó és gyönyörű volt. A szemei a megszokottnál nagyobbak voltak, és rendkívül tiszták, csillogóak, mint egy izgatott gyermek szemei.

Noha számítottam a látogatására, mégis kimondhatatlanul boldog és örömteli voltam! Nagyon izgatott voltam, hogy láthatom a kedves barátomat, és így szóltam: "Már számítottam erre a találkozásra! És már nagyon vártam." Izgatott hangon azonnal felelt: "Én is!" A következő szavai így szóltak: "Te jól vagy!" Majd mindkét kezét a mellkasára helyezve így folytatta: "És én is csodásan vagyok."

Arany lándzsák

Ebben az átélésemben úgy tűnt, mintha konkrét társalgás nélkül is tudtunk volna kommunikálni, szellemből szellembe, a szívünkkel. Majd ezt kérdezte: "Észrevetted a hajadat?" Azt feleltem: "Nem, nem igazán." Felszólító hangnemben ezt mondta: "Túrj a hajadba a kezeddel!" Így is tettem, beletúrtam a jobbkezemmel a hajamba, de teljesen szokásosnak éreztem. Majd vidám, jókedvű hangon így szólt Bob: "Nézd meg a kezedet!" Ahogy belenéztem a tenyerembe, több száz aranyszálat láttam benne. Ezek az aranyszálak a lándzsákra hasonlítottak, csak jóval kisebbek voltak! Kerek, egyenes volt mindegyik, és körülbelül 30 cm hosszú.

A képen: Aratásra váró érett gabona
Bob izgatott hangon folytatta, mint egy oktató: "Csináld újra, és újra, és újra!" Minden egyes alkalommal egyre több arany lándzsa jelent meg, mindaddig, míg a kezeim, és az ő kezei is, bőségesen tele voltak ezekkel az aranyszálakkal. Bob, világoskék szemeiben egy csodálatos csillogással, és egy olyan mosollyal, ami elárulta, hogy tud valami titkot, amit te még csak most fogsz megtudni, ünnepélyesen így szólt: "Most figyelj!"

Ezek az arany lándzsák hirtelen csodálatos és nagyon hosszú szárú, érett gabonákká változtak át. Az arany gabonák nem csak a kezeinket töltötték meg, hanem olyan hatalmasak voltak már, hogy a karjainkkal is alig értük át. És folyamatosan egyre több lett belőlük. Lélegzetelállító volt ez a nagysebességű felgyorsulás, ahogyan a mennyiségük megszaporodott.

Itt az aratás ideje

Bob gyermeki mosollyal megszólalt: "Ugye, TE tudod, hogy ez mit jelent?" Kicsit bizonytalankodva feleltem: "Szerintem igen!" Ő a legmagabiztosabb hangnemben válaszolt: "Ez az ARATÁS!" Majd így szólt: "A most közelgő aratásban a prófétai szolgálat lesz a lándzsahegy." [A fordító megjegyzése: ez az angol nyelvben egy katonai kifejezés, ami azt jelenti, hogy egy hadműveletben a "lándzsahegy", vagyis az elöl haladó vezető haderő lesz ez, tehát az élén jár. Vagyis: "A most közelgő aratás élén a prófétai szolgálat fog járni."]

Soha nem látott módon lesznek használva a próféták, hogy bejelentsék és kihirdessék, melyek azok a mezők, amelyek megérettek és készen állnak az aratásra. A prófétai hangok tisztán hallható kürtszót fognak zengeni, ami előhozza a Krisztus Testét, hogy felálljon és hallassa a hangját, és felkent evangélisták legyenek belőlük.

Bob, egyfajta tárgyilagos magánvéleményként hozzátette: "Sokkal jobb az én előnyös nézőpontomból nézni mindezt." Majd így szólt: "Tudom, hogy sok mindenről kell még beszélgetnünk, de majd később folytatjuk!" Majd hirtelen egy erőteljes, ragyogó kék fény villant fel, ő pedig eltűnt. Álmomban ott álltam a dolgozószobámban, a testem és az elmém még mindig lüktetett, és gyökeresen megrázott ez a látogatás.

Hirtelen, minden átmenet nélkül, ébren találtam magam az ágyamban feküdve, de a testem még mindig az esemény hatása alatt volt, a szívem hevesen dobogott, a szellemem pedig fel volt villanyozva.

Ebből az átélésből a legfontosabb felvilágosítás, amit meg kell értenünk, a következő:

Az aratás ideje van. A korszak vége eljött hozzánk. Keljetek fel, készítsétek fel a szíveteket, hogy bedöfjétek magatokat az aratásra váró területre!

Bobby Conner
EaglesView Ministries
Website: BobbyConner.org

Bobby Conner rövid bemutatása: Ennek a "Szelíd Óriásnak" egyedi kenete van, ami üdítő humorral és borotvaéles prófétai pontossággal működik, amelyet világszerte dokumentáltak már. Bobby dinamikus kapacitással rendelkezik a természetfölötti dolgok - gyógyulások, jelek, csodák - kiemelkedő demonstrálására, amely azt mutatja be, hogy milyen szívvel van az Atya irántunk! Miután túlélte az édesanyja drámai abortuszkísérletét, majd Isten keze újra megmentette a drogdílerkedésből és az öngyilkosságból, Bobby Conner élettörténete egy olyan embert mutat be, aki ma már Istentől rendelt elhívásában jár, hogy másokat is szabaddá tegyen! Mivel nemzetközileg keresett konferencia-előadóként tisztelik, Bobby az Egyesült Államokon kívül több mint 45 országban végzett már hatékony szolgálatot hosszú évek óta.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Forrás: The Elijah List
Fordítás: Országh György