2014. március 24., hétfő

Prófécia 2014. március 24.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. március 24.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Látom, hol táboroztál le. De a felhő mozdul. A felhő előtted jár, ezért kelj fel, és indulj el Velem, és semmit sem fogsz megbánni. Mert Én magasabb helyre vezetlek, mint ahol eddig valaha voltál. Ebben az időszakban a szellemi észlelőképességed nagyban megnövekedik, és az a képességed, hogy keress és megtalálj Engem, olyan szintre fog emelkedni, amit fel sem fogtál eddig még soha. Tudni fogod a szívedben, kételkedés nélkül, hogy Én a te oldaladon állok, és veled vagyok. Gyógyulás fog jönni. A gyógyító vizek áradni fognak. A Szellem folyama egyre nagyobb ezekben a napokban. Hát kerülj egyetértésbe az Én szándékaimmal, és gyere Velem erre az utazásra, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ne reagálj érzelmileg a legutóbbi és a váratlan fejleményekre. Kérj bölcsességet, és engedj az Én útmutatásaimnak. Állj erősen az igazságosságban, és gyakorold a hatalmadat az ellenség munkáinak a megkötözésére. Állj ellene mindenféle gonosznak, ami megpróbál betolakodni. Én hatalmat adtam neked a sötétség felett, mondja az Úr. Lukács 10:19 Lássátok, fennhatóságot adok nektek, hogy kígyókon és skorpiókon, s az ellenség minden hatalmán tapossatok, úgyhogy semmi sem fog nektek ártani.