2014. február 21., péntek

Prófécia 2014. február 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. február 21.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:   

Ha hagyod, akkor Én kiemellek a kétségbeesés és zűrzavar helyeiről. És megtudod majd, hogy Én egy nagy munkát végeztem el benned, és olyan dolgokat valósítottam meg általad, amiket a saját akaratodból nem tudtál volna megvalósítani. Neked viszont teljes mértékben át kell adnod magadat, és el kell engedned azt a sötétséget, ami visszatartott téged a jelenlétemtől, mondja az Úr. Ha megteszed azt, ami a te részed, akkor Én is megteszem a magamét. Hadd hozzalak ki a mélységből a világosságba.

János 8:12 Jézus ismét megszólalt, és ezt mondta nekik: "Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága."