2014. január 29., szerda

Prófécia 2014. január 29.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. január 29.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 

Kedvesem, azt akarom, hogy tudj róla, hogy olyan helyzetekkel fogod szembetalálni magad, amelyek rendkívül nagy türelmet követelnek meg tőled ahhoz, hogy túl legyél rajtuk. Semmit sem erőltethetsz, de bízhatsz Bennem, hogy bölcsességet adok neked, miközben tökéletes rend alakul ki. Nyisd meg az elmédet és a szívedet, hogy olyan dolgokat tanulhass meg, amiket másképp nem lett volna lehetőséged megérteni. Soha ne kételkedj abban, hogy veled vagyok, és hogy Én igazgatom a lépéseidet, mondja az Úr.

Ésaiás 41:10 Ne félj, mert veled vagyok! Ne aggódj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, sőt, megsegítelek! Igazságos jobbommal felkarollak, és megtartalak.