2014. január 27., hétfő

Prófécia 2014. január 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. január 27.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallgass ide! Tudom, min mentél keresztül. Tudom, milyen kemény volt az elmúlt időszak, amit el kellett szenvedned. Én ismerem annak a valóságát, de kérlek, értsd meg, hogy ez a te hasznodra volt; ez a haszon az erősséged; ez a haszon a Bennem való bizalmad. Amiket elszenvedtél, és amiken keresztülmentél, erősebbé tettek téged, ha elhiszed, hogy valóban így történt. És ahogy most kijössz az új időszakra, azt fogod tapasztalni, hogy az erő, amit Tőlem kaptál, valósággá válik. Ez megfeszített és nagyobbá tett téged, ezáltal nagyobb méltóságban jársz, nagyobb kijelentéssel, nagyobb koncentrálással, mint valaha. Ez az új valóság hasznot fog hozni neked ebben az új időszakban, amely most bontakozik ki előtted. Úgyhogy hagyd azokat a dolgokat az Én kezemben. Azok a dolgok, amiket elszenvedtél, most az ékszereiddé válnak -- elmondják a világnak, elmondják az ellenségnek, hogy valamin keresztülmentél, és győztesen jöttél ki belőle ezen az oldalon. A mai napon lásd magadat győztesnek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Javíts az életed minőségén azzal, hogy még több szellemi tartalmat teszel bele. Nem arra hívtalak el benneteket, hogy nincstelenek legyetek a királyságomban, hanem arra, hogy az Én Igém gazdag táplálékán éljetek, és azon az ösvényen járjatok, ami bővölködő életre vezet. Mégis sokan vannak a népem között, akik úgy élnek, mintha nem jutna mindenből elegendő mindenkinek. Folyamatosan keresd az arcomat, és legyen túláradó az Én Igém és az Én akaratom benned, körülötted és általad, mondja az Úr. János 10:10 A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek.