2014. január 13., hétfő

Prófécia 2014. január 13.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. január 13.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallottátok? Fel fogok tárni bizonyos dolgokat számotokra, Én gyülekezetem, hogy sikeresek lehessetek. Kijelentem azokat, amiket tenni készülök, hogy Velem jöhessetek azon az ösvényen. Feltárom az elrejtett titkokat, és azokat a kincseket, amik a sötétben rejtőznek -- olyan dolgokat, amik segítik a növekedéseteket. Bízzatok Bennem jobban, mint eddig valaha, hogy elindulhassatok Velem erre az utazásra, mert nem az a tervem, hogy egyedül menjek. Magammal viszem a választottaimat erre a nagy kalandra. Gyertek és lássátok! Gyertek, és szerelkezzetek fel! Gyertek, és kezdődjön az utazás, amit nektek készítettem! Járjatok azon az ösvényen, amit Én terveztem számotokra, és lássátok meg azt, amit ennek az időszaknak a dicsőségében megmutatok nektek. Ez örökre meg fog változtatni benneteket, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Látomásban láttam egy ösvényt az erdőben. Az ösvény egy részét megvilágította a fák ágain átszűrődő napfény, de a nagy része sötét volt a lombkoronák árnyékától, és homályba borult, mivel sűrű növényzeten haladt keresztül. És hallottam, ahogy ezt mondta az Úr: Ez az ösvény azt jelképezi, ahová természetes szinten és szellemi szinten tartotok. Nem fogtok nagyon messzire ellátni magatok előtt, de ha jelen maradtok Velem, az ösvény eléggé világos lesz, és Én biztonságban foglak vinni benneteket az úton, minden lépésnél. Bízzatok Bennem, hogy tisztán látható módon foglak vezetni benneteket. Példabeszédek 3:6 Minden útjaidban ismerd el Őt; akkor Ő igazgatja a te útjaidat.