2013. december 25., szerda

Prófécia 2013. december 25.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. december 25.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Egy látomásban egy régi házban találtam magamat, ami felújításra szorult. Hallottam a sors harangjait, és hirtelen elborított Isten Szellemének a forgószele, ami elfújta a ház teljes építményét körülöttem. Ott álltam a levegőben, miután az engem leterhelő földi dolgok eltűntek rólam. Isten fénye vett körül, fölöttem is, alattam is. Olyan könnyűnek éreztem magamat, mint a levegő, gátak nélkül. Az Istennel való egység tudatában voltam, ami úgy valósult meg, hogy semmilyen erőfeszítést nem igényelt részemről. Gyönyörű, felvidító, felfrissítő és élénkítő élmény volt. Megújult az ifjúságom. És meghallottam az Úr hangját: "Kedvesem, látom és ismerem a küzdelmeidet és a kimerültségedet, amiket átéltél. De Én az igazat megmondom neked, hogy a helyreállítás és gyógyulás időszaka van rajtad. Pihenj meg, és fogadd mindazt, amit készítettem neked!"

Ézsaiás 40:31 De akik az Úrra várnak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el!