2013. december 2., hétfő

Prófécia 2013. december 2.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. december 2.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Halljátok meg a hangomat, és tudjátok meg, hogy Én tanítalak titeket. Éppen erre az időre hívtalak el benneteket, hogy beteljesíthessétek a tökéletes akaratomat, ahogy bevezetlek és vezérellek titeket ennek az időszaknak a teljességébe. Figyeljetek oda, Én népem, azokra a jelekre, amelyek jönnek. Figyeljetek oda azokra a dolgokra, amelyeket Én kiemelek. Figyeljetek oda az írott Igére, amikor megvilágosodik számotokra, mert vezetni fog titeket, mint egy fény, ami ott, a Sátorban világít. Fogadjátok a kenetet, amit Én hozok. Engedjétek, hogy ez a kenet megnyugodjon rajtatok, mint egy palást. Legyen a lényetek részévé. Kapcsolódjon össze veled ez a kenet személyes szinten, hogy teljesen beborítsa a gondolkodásodat és a beállítottságodat. Majd azokat a dolgokat, amelyekre felhívom a figyelmedet, gyorsan kezelned kell a kenetem ereje alatt. Legyél az Én felkentem, és Én vezetni és vezérelni foglak. Én fogok gondoskodni rólad, Én foglak meggyógyítani és megerősíteni téged. Megcselekszem mindezeket, amiket megígértem a szövetségem által. A győzelem biztos, mondja az Úr Isten, a Magasságos.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy éles tanulókanyar fog következni az életedben, mert Én olyan új dolgokat tanítok és mutatok neked, amelyek szükségesek lesznek az előtted álló napokban. Legyél rugalmas és hajlandó odamenni, ahová irányítalak, és megtenni azt, ami eléd kerül a haladás útján. Soha egy pillanatra se kételkedj abban, hogy veled vagyok az út minden lépésénél, és hogy bölcsességet adok neked, amikor kéred, mondja az Úr. Jakab 1:5 Ha pedig valaki közületek bölcsességnek van híjával, kérjen Istentől, aki mindenkinek ad, egyszerűen, szemrehányás nélkül; és adatik neki.