2013. december 28., szombat

Elaine Tavolacci próféciája 2014-re

Elaine Tavolacci
A Word In Season / Időszerű Üzenet

Prófétai üzenet 2014-re

A bensőséges kapcsolat rejtekhelye

Az Úr több dolgot is mutatott az utóbbi időkben. Az első és legfontosabb, amit kijelentett, hogy arra hívja Krisztus Testét, hogy még bensőségesebb kapcsolatba kerüljön Vele. A titkok feltárójaként fogja bemutatni magát azok számára, akik időt töltenek Jézussal, aki "az igazság igéje".

Az Úr így szól: "Itt, a bensőséges kapcsolat rejtekhelyén fogtok tisztánlátást és útmutatást kapni az életetekre. Az Igém életre kel, és új módon fog kijelentés születni azok számára, akik készek elhagyni az életüket azért a bőséges életért, amit Én készítettem nektek. Én, az Öregkorú, megmutatom nektek az Igém elrejtett kincseit, és összhangba hozlak titeket az akaratommal, mint ahogy mélység mélységet hív elő. Engedjétek, hogy közöttetek lakozzak; hogy veletek járjak, és beszéljek veletek. Ahogy megengeditek, onnantól már nem lesz nehéz hitben járni."

Bátor, radikális harcosok

Nincs idő most a lazaságra, mert az Úr radikális harcosokat keres. Rázd le magadról a szellemi közönyt, és készülj a szellemi ébredésre! Az Úr így szól: "Keresem a maradékot, akik nem gyávák, és nem félénk szívűek. Nem ijednek meg, amikor juhokként kerülnek kiküldetésre a farkasok közé, mivel bátrak és ismerik a hatalmukat. Határozottak, és készek letenni az életüket, bármi is az ára, és ellene tudnak állni az ördög ravasz fortélyainak. Ők azok, akik ismerik a hangomat, és nem fogadják el az atyafiak vádlójának a hazugságait.

Bátran szembenéznek a kihívásokkal, mert tudják, hogy Én megadom nekik az összes teszthez és próbához szükséges erőt. Őrállókat állítok a falra, akiknek élesek az érzékszerveik. Meg fogják tanulni, hogyan hangolódjanak rá az Én frekvenciáimra, és hogyan ismerjék fel, milyen küldetést kaptak Tőlem. Nem fogja a tanítás bármiféle szele ide-oda hajtani őket, mert az Én Igémben vannak megalapozódva."

Számítógépes víruskereső és kártékony programok

Egy másik dolog, amit az Úr mutatott, az egy víruskereső program volt. Olyat, mint a víruskereső, ami eltávolítja és törli a vírusokat, a kártékony programokat, és minden mást, ami ártalmas és kárt okozna a számítógépnek, illetve teljesen el tudná rontani.

Az Úr így szól: "Szabaduljatok meg mindentől és mindenkitől, aki megakadályozná, hogy beléphessetek annak a teljességébe, amit a most következő évre készítettem nektek. Vágjátok el azokat a kapcsolatokat, amelyek tévútra vezetnének titeket. Különüljetek el mindenkitől, aki versengést vagy megosztást okoz. A hit és a tisztesség embereihez igazodjatok, és azokhoz, akik megtartják a szavukat. Olyanokkal építsetek kapcsolatokat, akik megerősítenek benneteket, akik mint a vas élesíti a vasat, úgy élesíti az ember a barátja orcáját. Arra hívtalak el benneteket, hogy örömet hozzatok a világnak, és nem szomorúságot. Tartózkodjatok mindentől, ami bűnre visz benneteket."

"Amit szem nem látott..."

Néhány napja kaptam egy álmot az Úrtól. Ebben az álomban egy barátomtól és a férjétől kaptam egy ajándékot, egy nagy arany dobozban. Felnyitottam a dobozt, és egy hatalmas távcső volt benne. Kivettem, és a szemeimhez emeltem. Rendkívül nagy méretű volt, de rettentően örültem neki.

Az Úr így szól: "Kiterjesztem a szellemi észlelőképességedet. Ahogy a távcsövet be lehet állítani nagyításra, vagy széles panoráma nézetre, úgy fogom megnyitni a népem szemeit is, hogy új  módon lássák a dolgokat. Némelyek számára megnyílik a Látó kenet, látomásokat és álmokat fogtok kapni, és úgy fognak megnyílni a szemeitek, mint amikor leveszik a szemellenzőt. Nyitva áll egy ajtó a Mennyben. Nem természetes ajtó, és Én hívlak titeket, hogy jöjjetek fel ide, és megmutatom nektek azokat, amiknek meg kell történniük. Úgy lesz, hogy amit kihirdettek, az meg is valósul."

Mivel 2013 sokatok számára nehéz esztendő volt, az Úr helyreállít benneteket, és igazságot szolgáltat azoknak, akiket önző módon használtak, kihasználtak, akikkel visszaéltek, és akiket megtámadtak. Akik tüzes megpróbáltatásokon mentek keresztül az elmúlt évben, kérjetek igazságszolgáltatást az Úrtól! Akik visszaestek, vagy letértek az útról, kérjétek a megbocsátását! Ha megvalljátok a bűneiteket, Ő hű és igaz, hogy megbocsásson nektek, és megtisztítson minden igazságtalanságtól. Annak az éve jön, amikor Jézushoz kell igazítani az életeteket, mert olyan időszakba lépünk be, "amit szem nem látott, és amit fül nem hallott, amiket Ő készített nekünk".

Ézsaiás 21:6
Mert így szólott hozzám az Úr: Menj, és állass őrállót, amit lát, mondja meg.

Jeremiás 30:17
Mert egészségessé teszlek téged, és begyógyítom a te sebeidet, azt mondja az Úr. 

1 Korinthus 2:9
Hanem, amint meg van írva: Amiket szem nem látott, fül nem hallott, és embernek szíve meg se gondolt, amiket Isten készített az Őt szeretőknek.

Jelenések 4:1
Ezek után láttam: egy ajtó nyílt ki a Mennyben, éppen előttem. Hallottam ugyanazt a hangot, amelyet korábban. Olyan volt, mint a trombitaszó, és azt mondta nekem: „Jöjj fel ide, és megmutatom neked azokat, amiknek ezek után kell megtörténniük!”