2013. november 25., hétfő

Prófécia 2013. november 25.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. november 25.

A TROMBITA, BILL BURNS: 
Érzed, hogy örvendezem rajtad? Ha igen, akkor azt is tudod, hogy mindeddig veled voltam, beszéltem hozzád, és bátorítottalak. Ezért nyugodjon meg rajtad ez a pillanat, mint az előtted álló időszak kenetének a palástja. Azt szeretném, ha megragadnád ezt az időszakot, örömmel és hittel. És azt is szeretném, hogy diadalmenetben menj előre, mert tudod, hogy meg fogod nyerni azokat a csatákat, amelyek szükségesek. Ebben az időszakban fogod megkapni a jutalmadat. Mert Én ezt az időt választottam arra, hogy bemutassam az irántad való szeretetemet, az ajándékok átadása által, mondja a Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Sokan azok közül, akik a prófétai szavam írástudói voltak eddig, megrestültek a hallás terén, és már nem törekednek arra, hogy meghallják a szavamat, vagy hogy felismerjék a Szellemem mozgását. Inkább továbbra is azt akarják, hogy őket lássák, őket hallják, és őket ismerjék el tisztességre való edényekként. Meg fog mutatkozni egy egyértelmű különbség azok között, akik tisztelnek Engem, és Nekem adják a dicsőséget, és azok között, akik a saját dicsőségüket keresik. Azok, akik igazi keresők az Én királyságomban, meg fogják különböztetni egymástól az igazságot és a tévelygést, mondja az Úr.
Jeremiás 23:26 "Meddig lesz ez a hazugságot prófétáló próféták szívében, akik az ő szívük csalárdságát prófétálják?"