2013. november 11., hétfő

Prófécia 2013. november 11.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. november 11.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Jöjjetek gyermekeim; ez a ti napotok! Annak a napja van, amikor önként vállalkoztatok arra, hogy részt vesztek abban a folyamatban, amit Én cselekszem. Ezért hát tisztítsátok meg magatokat a véremmel, és kenjétek meg magatokat a Szellemem erejével, mondja az Úr. Jöjjetek elő a hit teljességével, hogy átvehessétek az ígéreteket hiánytalanul, teljes mértékben, és mindegyiket birtokba vegyétek, hogy azokban éljetek, hogy azokban mozogjatok, és hogy dicsőséges győzelmet szerezzetek. Vegyétek át ma! Váljatok erősekké a Szellemben, és legyen a szívetek kiáltása ugyanaz, ami a Dávidé volt -- teremts bennem tiszta szívet, és tedd erőssé a szellememet.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ha egy olyan problémába kerülsz, ahol számodra rejtély a megoldás, és nem tudod, mit tegyél, keress Engem a bölcsességért és az útmutatásért! Bízzál abban, hogy Én megmutatom az utat. Ahogy visszagondolsz olyan korábbi helyzetekre, amikor kizökkentél, akkor világosabban fogod látni azokat a tévedéseket a gondolkodásodban és az érzéseidben, amelyek félrevezettek téged, mondja az Úr. Legyél kész megváltoztatni a műveleti módszereidet.
Ézsaiás 48:17 Ezt mondja az Örökkévaló, Izráel Szentje, Megváltód: „Én vagyok Istened, az Örökkévaló, aki tanítalak téged mindarra, ami javadra válik, aki vezetlek azon az úton, amelyen járnod kell.