2013. október 7., hétfő

Prófécia 2013. október 7.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. október 7.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Vajon nem mondtam meg neked, hogy ne félj? Hiszen te ezt újra és újra olvastad az Én igémben, és mégis félelem és aggodalom van benned olyan dolgok miatt, amelyek az életedben történnek. Én pedig azt kérdezem ma tőled: miért? Ha az a parancsom, hogy ne félj, ami azt jelenti, hogy egész életeddel bíznod kell Bennem, akkor bíznod kell Bennem az életedben történő események közepette. És bíznod kell Bennem azok között a körülmények között is, amelyekben most élsz, és amiket átélsz. Bízz Bennem, mondja az Úr. Mert ha bízol Bennem, akkor a hited felkel, és azzá válsz, akinek lenned kell. Győztes leszel; le fogod győzni ezeket a nyomorúságokat; le fogod győzni ezeket az ügyeket. Azt kérdezed: miért? Azért, mert Én veled vagyok, hogy átsegítselek a győzelembe minden egyes esetben. Ezért újra mondom: ne félj! És inkább jöjj át az alázat helyére, engedd, hogy a békességem és az örömöm bővölködjön rajtad, és biztos, hogy minden rendben lesz! - mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ezekben a stresszes és bizonytalansággal teli időkben kiemelkedően fontos, hogy a hited erős legyen, a figyelmed fókusza pedig ép és sértetlen állapotban legyen. Muszáj Rám támaszkodnod, amikor a dolgok látszólag irányíthatatlanná válnak, mondja az Úr. Semmi sem lehetetlen Velem, és minden szükség dolgot végre tudsz hajtani, amikor Belém veled a bizalmadat. Legyél rendíthetetlen! Filippi 4:13 Mindent meg tudok tenni Krisztus által, aki megerősít engem.