2013. október 29., kedd

Prófécia 2013. október 29.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. október 29.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Az Úr ezt mondja sokaknak közületek: "Jobb vagy, mint ahogy azt gondolod. Sokkal hasznosabb vagy, mint ahogy azt gondolod. Nem vallottál kudarcot. Mert Én vagyok veled, és Én vezérellek. Te áldott vagy. Te egy királyi diadém vagy. Te egy drágakő vagy a kezemben. Valóban, tűzön mentél át, de a tűz erősíti meg a drágakövet, előhozza a kő szépségét; felszabadítja a királyságom erejét. Úgyhogy döntsd el még ma, hogy másként fogsz gondolkodni. Ne hidd el, amit mások mondtak rólad, vagy amit a gonosz mondott, vagy akár a saját véleményed magadról. Hidd el ebben a pillanatban, hogy Én ismerlek téged. Nem feledkeztem el rólad. Te hozzám tartozol, és Én hozzád tartozom. Ezért hát változtasd meg az ábrázatodat, és legyél vidám az Én királyságomban - legyél örömteli, áldással telve, és mindazzal legyél telve, amit Én tettem beléd."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy látomásban egy kis négyzet alakú ablakon át néztem a csillagos eget, és végignéztem, ahogy a hold elkezd a horizont fölé emelkedni. Észrevettem, hogy ez egy telihold, ami egészen feljött, hogy a teljes képét lehetett már látni, és a teljes fényét szórta. Annyira fényes volt, hogy a csillagokat is elhomályosította a fénye. És hallottam, ahogy ezt mondta az Úr: "Íme a Gyülekezetem! Most emelkedik a nyilvánvaló rendeltetésébe. Az ő fénye az Én dicsőségem visszatükröződése." Efézus 4:13 amíg valamennyien eljutunk a hitünkben és az Isten Fiának megismerésében való egységre, érett férfiúságra, arra a nagykorúságra, amelyben elérjük Krisztus teljességét.