2013. október 15., kedd

Prófécia 2013. október 15.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. október 15.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam valamit, ami olyan volt, mint Illés a barlangban. Már túl volt a tűzön, a szélen és a földrengésen, és Isten azt kérdezte tőle, hogy mit csinál ott. Tudtam, hogy ez a jelenet minket jelképez (Isten népét), majd hallottam az Urat, amint ezt mondta: Ismerem a megpróbáltatásokat és a nehézségeket, amiket elszenvedtetek, de igazán mondom, hogy a legrosszabb részén már túl vagytok. El foglak küldeni benneteket az utatokra, ami ahhoz az úticélhoz vezet, amit Én készítettem nektek. Bátorodjatok fel, és engedjétek el a múltat. Ezt meg kell tennetek ahhoz, hogy tovább tudjatok lépni az isteni előmenetel folyamatában.

1 Királyok 19:11-13 Az ÚR ezt mondta: Jöjj ki, és állj a hegyre az ÚR színe elé! És amikor elvonult az ÚR, nagy és erős szél szaggatta a hegyeket, és tördelte a sziklákat az ÚR előtt; de az ÚR nem volt ott a szélben. A szél után földrengés következett; de az ÚR nem volt ott a földrengésben. A földrengés után tűz támadt; de az ÚR nem volt ott a tűzben. A tűz után halk és szelíd hang hallatszott. Amikor Illés ezt meghallotta, palástjával eltakarta az arcát, kiment, és megállt a barlang bejáratánál. Egy hang pedig így szólt hozzá: Mit csinálsz itt, Illés?