2013. szeptember 9., hétfő

Prófécia 2013. szeptember 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 9.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallom az Urat szólni: Keljetek fel gyermekeim! Jöjjetek be a hitbe! Felejtsétek el a múlt kudarcait. Emlékezzetek arra, hogy ki vagyok Én. Emlékezzetek, hogy Én a tiétek vagyok, és ti az Enyém. Foglaljatok helyet mélyen a szívemben. Mert ha ismerni fogjátok, milyen szívvel vagyok felétek, akkor határozottan tudni fogjátok azt is, hogy nem csak az érdeketeket képviselem, hanem veletek vagyok. Végig megyek veletek ezen az utazáson. Én vezetlek és vezérellek benneteket. Még teljesebb módon fogom kijelenteni Magamat nektek. Jöjjetek ma megújult reménnyel, és fogjátok a markotokba azokat a magvakat, amiket most készültök nagy hittel elvetni. Ültessétek el azokat mélyen a szívetekbe, abba a nagyon jó földbe, amit most megadok nektek. Gyertek és higgyetek! Gyertek és kapjatok! Gyertek Hozzám! Hadd vegyem le rólatok a múlt bélyegét. Mert ahogy elveszem azt a megbélyegzést, bizony, remény fog felfakadni, és abból a reményből jön az erre az időszakra szóló hit; a hitből pedig eljönnek az áldások ebben az elrendelt időben, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Nézd és figyeld, ahogy továbbra is lehetőségeket nyitok meg előtted a változásra, ami végeredményben egy magasabb szellemi színvonalat fog hozni. Engedj ezeknek a kiigazításoknak, mert jobbá teszik az életedet, te pedig a Szellemben való élet pontosabb és hatékonyabb példája leszel, mondja az Úr. Megigazgatok mindent, ami nincs összhangban az igazsággal és az élettel. Legyél készséges és rugalmas; Én majd elvégzem a többit. Filippi 2:13 Mert Isten az, aki munkálja bennetek mind az akarást, mind a cselekvést jókedvéből.