2013. szeptember 4., szerda

Prófécia 2013. szeptember 4.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 4.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Láttam egy embert, ahogy körbejár egy város peremén, miközben felmérte a károkat, és ez Nehémiást juttatta eszembe. Elszomorította a pusztulás, amit látott, és azt számolgatta, mennyi minden kellene ennek az újjáépítéséhez és a helyreállításához, ami egykor szent lakhely volt. És hallottam, ahogy ezt mondta az Úr: "Ti vagytok az Én szent lakhelyem. Titeket is leromboltak, és néhányan közületek, Én népem, még mindig romokban hevertek. Adjátok át magatokat Nekem, és Én helyreállítom és megújítom mindazt, ami lerombolódott." Ezután egy átpozícionálást, vagy egy váltást éreztem a szellememben, az Istennel való egységre, és a belső energiám összhangba került az egészséggel, az élettel és a céltudatossággal.

János 17:22 "Én azt a dicsőséget, melyet nekem adtál, nekik adtam, hogy egyek legyenek, mint mi egyek vagyunk"