2013. szeptember 30., hétfő

Prófécia 2013. szeptember 30.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 30.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Az Úr azt akarja, kérdezzem meg tőletek: mi az, amit most láttok? Látjátok a királyság dicsőségét? Láttátok ezt a változást az atmoszférában, amelyben éltek? Vajon látjátok, és értitek, hogy készítettem nektek valami nagyon fontosat ebben az időben? Látjátok-e, hogy a dicsőség helyére hozom most az egyházamat, és megmosom őt az igémmel? Az élő vizeket öntöm ki őrá. Az a vágyam, Én népem, hogy minden eddiginél magasabbra hozzalak titeket, és olyanná tegyelek benneteket, amilyet eddig még nem láttak. Mert ezek a dolgok meg vannak írva az Én egyházamról, amikor a korszak végén él. Ezért most itt az ideje, hogy elvégezzem ezt a végső munkát. Észre fogjátok venni? Meg fogjátok látni? Érteni fogjátok? Vagy pedig megint hagyjátok, hogy csak úgy elszálljon? Ki fogjátok hagyni a lehetőségeket, vagy pedig kihasználjátok? A döntés a tiétek. De Én azt mondom, keljetek fel, igen, ezen a mai napon, legyen bennetek egy új értelem ezekről az időkről és időszakokról, amelyekben éltek, és kezdjétek el észrevenni a jelenlétemet, a munkáimat és a jeleimet. Mondja az Úr, a Szentséges.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy látomásban embereket láttam ülni egy hosszú kerítésen, amiről az jutott eszembe, ahogy a madarak szoktak ülni a villanyvezetéken. A kerítésen ülni azt jelképezi, hogy az ember egyszerre akar a világban és Isten királyságában lenni, de valójában egyik helyen sem él. És hallottam az Urat, hogy ezt mondta: Most van az ideje, hogy jól meggondolt döntéseket hozzatok a Nekem való elkötelezettségetekről és odaszánásotokról. Ezekben az időkben, amelyekben éltek, kénytelenek lesztek egy komoly és hosszútávú döntést hozni.
2 Timótheus 3:1-5 Azt pedig tudd meg, hogy az utolsó napokban nehéz idők állnak be. Mert lesznek az emberek magukat szeretők, pénzsóvárgók, kérkedők, kevélyek, káromkodók, szüleik iránt engedetlenek, háládatlanok, tisztátalanok, szeretet nélkül valók, kérlelhetetlenek, rágalmazók, mértéktelenek, kegyetlenek, a jót nem kedvelők. Árulók, vakmerők, felfuvalkodottak, inkább a gyönyörnek, mint Istennek szeretői. Akiknél megvan az istenfélelem látszata, de megtagadják annak erejét. És ezeket kerüld.