2013. szeptember 3., kedd

Prófécia 2013. szeptember 3.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 3.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Morajlást hallottam a föld fundamentumaiban, és tudtam, hogy ez annak a hangja, ahogy az Úr kimunkálja a céljait. Ő előhozza az Ő munkáját -- az Ő rendjét -- abból a káoszból, amit Sátán csinál a világon. Ezután embereket láttam, akik magokat ültettek, és a bőséges aratásról szóló remény és hit hangjait hallottam. Méheket is láttam a kaptárból előjönni, hogy beporozzák a virágokat, hogy gyümölcsöt teremjenek és hogy mézet készítsenek -- ennek az időszaknak az édes ízét. Majd ezt mondta az ÚR: "Minden az Én rendem szerint és az Én terveim alapján történik. A ti dolgotok az, hogy vessétek a magot, amelyek megtermik majd a kívánt gyümölcsöket. Most van az ideje annak, hogy meggondold, mit vetsz az életedbe, és mások életébe. Édes vagy keserű lesz az aratásod? Neked kell döntened."

Galata 6:7  Ne tévelyegjetek, Isten nem csúfoltatik meg; mert amit vet az ember, azt is fogja aratni.