2013. szeptember 24., kedd

Prófécia 2013. szeptember 24.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 24.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ezt a kifejezést hallottam a Szellem által: "Mélység mélységet hív elő." Azután azt éreztem és tudtam, hogy az Úr Szelleme most kiterjeszti a szellemi határainkat -- mélyebbre és magasabbra. Kimélyíti a szívünk kapacitását arra, hogy szeressük Őt, hogy fogadjuk Őt, és hogy Benne éljünk. Magasabbra visz bennünket azokban a képességeinkben, hogy meglássuk, felismerjük, tudjuk és értsük az Ő akaratát és céljait. Ez egy természetfeletti munka, ami túlmutat a testen, vagy bármi máson, amit meg tudnunk tenni magunkban vagy magunktól. Összehangolja a szellemünket az Ő Szellemével, hogy együtt rezonáljon Vele, és ebből élet, szabadság és tisztánlátás jön létre.

Zsoltárok 42:7-8 Mélység mélységet hív elő zuhatagjaid hangjára; minden vízáradásod és hullámod összecsap fölöttem! Nappal kiküldi kegyelmét az Úr, éjjel éneke van velem, imádság az én életem Istenéhez.