2013. szeptember 12., csütörtök

Prófécia 2013. szeptember 12.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 12.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Amikor már minden tőled telhetőt megtettél, és úgy tűnik, az sem elég, akkor pihenj meg! Miután mindent megtettél a lehetőségeid szerint, akkor állj meg szilárdan abban a hitben, hogy Én teljességre viszem ezt a folyamatot. Én megcsinálom, amit te nem tudsz, mondja az Úr, neked viszont bíznod kell Bennem. Mindig is lesznek olyan dolgok, amik a látókörödön és a teljesítőképességeden kívül esnek -- ahol csak az idő és a kegyelem fog átsegíteni.

2 Korinthus 12:9 és azt mondta nekem: Elég neked az én kegyelmem; mert az én erőm gyengeségben jut teljességre. Legörömesebb tehát inkább gyengeségeimmel dicsekszem, hogy szálljon reám a Krisztus ereje.