2013. augusztus 8., csütörtök

Prófécia 2013. augusztus 8.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. augusztus 8.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Nagyon figyelj oda, hogy észrevedd azokat az adódó helyzeteket, amelyek bizonytalanságérzetet keltenek benned, vagy azt éreztetik veled, hogy erőtlen vagy. Bármiféle méltatlanságérzet, aminek helye van benned, azt fogja eredményezni, hogy tétován ingadozz az Én elfogadásom és a kárhoztatás között. Nem utasítottalak el, és nem hagytalak magadra. Te az Enyém vagy, és Én vagyok a te erősséged és biztonságod helye, mondja az Úr. Add át magad az Én irgalmamnak és kegyelmemnek, ami minden helyzetben elég.

2 Korinthus 12:9a és azt mondta nekem: Elég neked az én kegyelmem; mert az én erőm gyengeségben jut teljességre.