2013. augusztus 27., kedd

Prófécia 2013. augusztus 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. augusztus 27.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Látom a szívedet, és tudom, hogy amennyire megpróbálod felemelni magadat, és megpróbálsz erős lenni, ott még mindig bizonytalanság van, és bizonyos mértékű instabilitás van a lelkedben. De Én azt mondom neked, hogy Én vagyok a te erősséged. Én vagyok a te igen bizonyos segítséged a nyomorúság idején. Nem tudod megvalósítani a saját lelked erejéből azt, amire vágysz. Meg kell engedned, hogy átvállaljam, mondja az Úr. Hadd csináljam meg azt, amit te nem tudsz. Támaszkodj Rám, és bízz a segítségemben.

Példabeszédek 3:5-6 Bizodalmad legyen az Úrban teljes szívedből; a magad értelmére pedig ne támaszkodjál. Minden útjaidban ismerd el Őt; akkor Ő igazgatja a te útjaidat.