2013. augusztus 22., csütörtök

Prófécia 2013. augusztus 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. augusztus 22.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Az ellenség támadást indított ellenetek, Én népem, hogy hátráltassa a céljaitokat és a haladásotokat az Én királyságomban. Ellene kell állnotok a Szellemem erejével, és tudatosan meg kell tennetek a lépéseket hitben, mindenen áttörve, ami azzal fenyeget, hogy késleltetni fog vagy meg fog állítani benneteket. Amikor pedig nem tudjátok, mit tegyetek, kérdezzetek Engem. Én bölcsességet adok nektek, és vezérelni fogom a lépéseiteket, hogy tökéletes összhangban járjatok Velem, mondja az Úr. Nem annak az ideje van most, hogy leüljetek, feladjátok, vagy meghátráljatok.

Zsoltárok 119:133 Vezéreld lépteimet a Te Igéd szerint, és ne engedd, hogy valami hamisság uralkodjék rajtam!