2013. augusztus 12., hétfő

Prófécia 2013. augusztus 12.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. augusztus 12.

A TROMBITA, BILL BURNS
Gyertek hát fel, Én népem; gyertek magasabbra, mondja az Úr! Sokan jönnek fel közületek a hegytetőre, ahol olyan látásotok lesz, ami túlmutat mindenen, amit eddig láttatok -- ahol tisztábban fogtok hallani, ahol minden a kellő rendben van. A prófétai szó lépcsőkövekké válik, amelyeken járni tudtok majd ebben az új időszakban. Ahol járni tudtok a zavaros vizek felett, és meglátjátok az Én szavam ragyogó fényét, amint kiformálódik a szívetekben és a szellemetekben. Ennek a kijelentésnek a tartalmából fogtok szólni. Ezek a szavak pedig erőteljes és teremtő szavak lesznek, és előhozzák azt, amit Én hozok el nektek. Ennek az inspirációja ragyogó fény lesz számotokra, ami megvilágítja az ösvényt előttetek, és nem fog elhalványulni. Megmarad az előttetek álló napokban, hogy tudhassátok, hogy Én nemcsak elhoztam a fényt, és elétek adtam az ösvényt, hanem többé már nem is lesz elrejtve előttetek. Azon az ösvényen fogtok járni, és az Én áramlatomban fogjátok találni magatokat.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS
Hallottam, ahogy ezt mondja az ÚR: Új távlatokat tárok fel - olyan új pontokat, amelyek jó kilátást nyújtanak, új látásmódokat, és új módszereket az élet kihívásainak a kezelésére. Ha tényleg hajlandó vagy hinni, akkor megadom, hogy olyan kijelentésed legyen, ami felgyorsított növekedést hoz létre. De ehhez azt kell tenned, hogy a figyelmedet az élet és megélhetés szellemi aspektusaira fókuszáld, és ne a természetes tulajdonságaira. Azon tűnődtél, hogyan illesz bele a minden dolgot magába foglaló nagy tervbe, és hol a helyed benne. Engedd, hogy megmutassam.
Kolossé 3:2 az odafönn valókról elmélkedjetek, ne a földiekről!