2013. július 8., hétfő

Prófécia 2013. július 8.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. július 8.

A TROMBITA, BILL BURNS: 
A sors formálódik bennetek. A sors szavait helyeztem el bennetek, és most kihúzom belőletek azokat a saját erőm által és a saját jelenlétem által. A felgyorsulás és a beteljesülés ideje van, mert a helyreállítás napjai ezek. Ezek azok a napok, amikor előjöttök hittel. Figyeljétek az adódó lehetőségeket! Ébredjetek fel, amikor szólítalak titeket! Most képezlek ki benneteket, és megdöbbentő dolgokat fogtok látni. Szem nem látta, fül nem hallotta azokat a dicsőséges dolgokat, amiket megtenni készülök. Ti, Én népem, vagytok az Én templomom. Keljen fel a hit a szíveitekben! Legyen hát az erő szava a szátokban!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Még ha úgy is tűnik, hogy eddig mindig csak egy lépést mentél előre, kettőt vissza, most már egy olyan gyorsulási időszakba fogsz belépni, amikor látni fogod, hogy az előmeneteled valójában jelentős. A küzdelem  eltorzította a szemléletedet, és az előmeneteled mértékét visszalépéseknek láttatja veled. Legyél bizonyos abban, hogy Én veled vagyok minden lépésednél az úton, hogy végigvezesselek a teljes győzelemig, mondja az Úr. 1 János 5:4 Mert mindaz, ami az Istentől született, legyőzi a világot; és az a győzedelem, amely legyőzte a világot, a mi hitünk.