2013. július 15., hétfő

Prófécia 2013. július 15.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. július 15.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Az Én igém igaz, erőteljes, és élesebb minden kétélű kardnál. Külön tudja választani a lelket és a szellemet, és ezáltal el tudja hozni a megbékélés idejét. Nem megmondtam nektek, hogy egy szeget helyezek el a házamban? Ezt azért adtam nektek, hogy megragadhassátok azt a megelevenítést, ami egyenként eljön a ti életetekbe -- és örökre megváltoztat benneteket, és előhoz benneteket az Én képmásomban, mondja az Úr Jézus Krisztus. Mert dicsőségről dicsőségre lesztek megérintve; hitről hitre változtok át. Amint elindultok, és megmaradtok az ösvényen, amit Én határoztam meg nektek, akkor Én veletek leszek. Ezsdrás 9:8 És most nem sok ideje, hogy az Úr, a mi Istenünk rajtunk könyörült, hogy hagyjon minékünk maradékot, és hogy adjon nékünk egy szeget az ő szent helyén, hogy így megvilágosítsa szemeinket a mi Istenünk, s hogy megelevenítsen bennünket egy kissé a mi szolgaságunkban.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Vizsgáld meg a szívedet, és aktiváld a vágyadat arra, hogy személyes szinten ismerj meg Engem. Ugyanúgy keress Engem, mintha egy értékes kincset akarnál megtalálni. Vagyis összpontosítsd az erőfeszítéseidet, és csak egy irányba fókuszáld a figyelmedet. Ne legyen semmi, ami meggátolja a kutatásodat, amit azért végzel, hogy megtalálj Engem, mondja az Úr. Legyél határozott és elszánt! 5 Mózes 4:29 Onnét aztán megkeresed az Urat, a te Istenedet, és megtalálod; mert teljes szívedből és teljes lelkedből fogod őt keresni.