2013. július 1., hétfő

Prófécia 2013. július 1.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. július 1.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Azt mondom nektek, Én népem, hogy ezeket a napokat úgy fogják emlegetni, mint az isteni megmutatkozás napjait, mert arra készülök, hogy még nagyobb módon mutassam meg a királyságomat általatok. A feltámadás erejének a helyére foglak kihozni benneteket. Ennek a feltámadásnak a folyamatában helyreállítalak benneteket. Az a vágyam, hogy egészségben és ellátásban jöjjetek elő. Azt mondom, ezek az isteni dicsőség napjai, és Én előhozok egy isteni megmutatkozást, egy isteni megnyilvánulást, azok számára, akik egyszerűen hisznek Bennem, mondja az Úr. Vedd fel azt a pozíciót, hogy eggyé legyél Velem akaratban, és eggyé legyél Velem szívben, és Én meg fogok mutatkozni általad. A világ meg fogja tudni, hogy van egy népem, és meg fogják tudni, hogy Én vagyok a Dicsőség Ura.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ne tétovázz ebben a kritikus fontosságú pillanatban, mert egy konkrét előmenetel idejében vagy, mert most haladsz egy meghatározott helyre a Szellemben. Fontos, hogy ne legyél hajlandó elcsüggedni ezalatt a folyamat alatt, és hogy állj ellene és győzd le azt a sürgető érzést, hogy kiszállj. Legyél erős, és fordíts időt arra, hogy megújítsd a hitedet Bennem, arra nézve, hogy minden próbán győzelemben hozlak át, mondja az Úr. Én vagyok a győztes, és te Hozzám tartozol.
Máté 12:20 A megrepedezett nádat nem töri el, és a pislogó gyertyabelet nem oltja ki, mígnem győzelemre viszi az ítéletet.