2013. július 6., szombat

Hol van az Illés Istene?

Elaine Tavolacci
A Word In Season / Időszerű Üzenet


2013. július 6.

Hol van az Illés Istene?


Egyik este a 2 Királyok 2-ben olvastam azt a történetet, ami Illésről és az utódjáról, Elizeusról szól. Az Úr pedig egy fantasztikus kijelentést adott az előttünk álló napokra nézve.

A 1 Királyok 19:19-ben Illés odament Elizeushoz, és rávetette a palástját, és ezzel elkezdődött Elizeus földi szolgálata, Illés szolgájaként. Minden egyes nap szorosan követte Illést, és egy pillanatra sem hagyta el.

Egy idő múltán, miután már sok csoda történt, és az Úr arra készült, hogy elvigye Illést, ezt a kérdést tette fel Elizeusnak: mit cselekedjek veled, mielőtt elvisznek engem? Elizeus ezt felelte: a benned levő szellem (kenet) kettős mértékét akarom. Nem sokkal később megjelent egy tüzes szekér, Illés felment a forgószélben, a palástja leesett Elizeusra, és megkapta Illés kenetének a kettős mértékét. Ekkor Elizeus megütötte a vizet, és azt kérdezte: "Hol van az Úr, az Illés Istene?" Az Úr azzal felelt erre, hogy kétfelé vált a víz, és Elizeus átment. Ez volt a második alkalom, amikor Illés palástja Elizeusra került, és ez alkalommal abból a célból történt, hogy elkezdődjön Elizeus szellemi szolgálata. Sokan kérdezik ma, hogy hol van az Illés Istene? Egy olyan idő közeledik, amikor újra a tanúi leszünk, ahogy Illés Istene megmutatkozik.

Az Úr azt mondja, az Én szolgáim ismét Illés erejével fognak Előttem járni. Az atyák szívét a fiakhoz fogják fordítani, és az engedetleneket az igazak bölcsességére. Fel fogják készíteni az emberek szívét a következő napokra. Prófétai hangokat emelek fel, akik az Én dicsőségemet hirdetik ennek a nemzedéknek. Ezek lesznek azok, akik tisztán kürtölik a hangomat. Olyan férfiak és nők lesznek ők, akik olyan kenetben járnak, mint a régi időkben. Jelek, csodák, és természetfeletti megnyilvánulások fognak történni a kezeik által, mert a kenetem megnyugszik rajtuk, és bennük marad. Bátor hősök lesznek, akik az Én prófétáim nyomdokait követik, akik előttük jártak, és teljes szívvel követik az Én igémet. Akik az eke szarvára vetették a kezüket, és nem néztek vissza, alkalmasak a Királyságra, és örökölni fogják az ígéreteket. Akik követtek Engem, és soha nem vonultak vissza a nehézségek és az üldözések idején, megkapják a jutalmukat. Ők bátran és határozottan kiállnak amellett, ami jogosan az övék. Olyan harcosok, akik tudják, hogyan kell visszaszerezni a földjüket. Kiállnak az igazságtalansággal, a bűnnel, és jogtalansággal szemben, és állhatatosak lesznek a meggyőződésükben.

Ők azok, akik tudják, hogyan kell tüzet lehívni a mennyből, hogy lerombolják az ellenség munkáját, és meghiúsítsák a sötétség királyságának a stratégiáit. Tudják, hogyan kell hatástalanítani a gonosz tömegpusztító fegyvereit, és lerombolni a gonosz táborából származó terveket. Isteni bölcsességben járnak, páratlan kijelentéseket adnak át, és éleslátással rendelkeznek a szellemi felismerés terén. Az igém kardja lesz a szájukban, szilárdak és megingathatatlanok lesznek a hitükben, mert az erősségük Bennem van. Ők azok, akik szorosan követnek Engem, és nem térnek le a keskeny ösvényről. Sokan vannak, akikre rátettem a palástomat, akik örömmel követtek és szolgáltak Engem. A kettős kenetem palástját fogom az életükre helyezni, ahogy Elizeus is megkapta Illés kenetének a kettős mértékét. Természetfeletti módon fogok gondoskodni róluk, és elindulnak, amint kiszárad a folyó. Ők egy új nevelésből származó nemzedék, akik értik, hogyan kell a vezetésem és útmutatásom szerint haladni. Természetfeletti megtapasztalások és jelek fogják követni azokat, akik hisznek, és sokakat fogok hatalmas módon használni az előttetek álló napokban, mondja az Úr.

2 Királyok 2:9-14
És mikor általmentek, monda Illés Elizeusnak: Kérj tőlem, mit cselekedjem veled, mielőtt tőled elragadtatom. És monda Elizeus: Legyen, kérlek, a benned való szellemnek kettős mértéke rajtam. És ő monda: Nehéz dolgot kértél; mégis, ha majd meglátsz engem, mikor tőled elragadtatom, meglesz, amit kérsz: ha pedig meg nem látsz, nem lesz meg. És lőn, amikor mentek és menvén beszélgetének, ímé egy tüzes szekér tüzes lovakkal elválasztá őket egymástól. És felméne Illés a szélvészben az égbe. Elizeus pedig ezt látván, kiált: Édes atyám, édes atyám! Izrael szekerei és lovagjai! És nem látá őt többé. És vevé a maga ruháit, és két részre szakasztá azokat, És felemelé az Illés palástját, amely róla leesett, és visszatért, és megállott a Jordán partján. És vevé az Illés palástját, amely róla leesett, és azzal megüté a vizet, és monda: Hol van az Úr, az Illés Istene? És mikor ő is megütötte a vizet, kétfelé vált az; és általment Elizeus.

János 14:12
Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz énbennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek.