2013. június 17., hétfő

Prófécia 2013. június 17.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. június 17.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Kiárasztom a Szellememet a népemre, hogy megbüntessem az ellenséget azáltal a kenet által, amit a kiválasztottaimra helyezek. Örvendezek abban a nagy győzelemben, ami most készül előtörni. Beteljesítek mindent, amit előszólítottam. Azért jöttem, hogy leromboljam az ellenség munkáit, és Én a népem által fogok munkálkodni, hogy ezt megtegyem. Be fogom zúzni az ércajtókat, és felszabadítom az ígéreteket, amiket a népemnek adtam. Amit megígértem, az a királyságom erejében fog előjönni. Eljön, hogy megnyugodjon mint egy palást az Én szerelmesem vállán. Beviszlek titeket az elsőszülöttségi örökségetekbe, és előhozom a sorsotokat. Úgy fogtok járni, hogy tudni fogjátok, hogy ti az Én hatalmamat hordozzátok, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Feltárok olyan lelkületeket és motivációkat, amiket az ellenség még mindig kit tud használni. Olyan napok vannak, amikor a kijelentések, amiket most hozok el, eltüntetik a csapdákat, amelyekbe újra és újra beleestél. Készülj fel arra, hogy engedj ennek a fontos munkának, azzal, hogy őszintén kiértékeled a testi természeted, mondja az Úr. 1 Korinthus 3:3 mert még testiek vagytok. Amikor ugyanis irigység és viszálykodás van közöttetek, nem testiek vagytok-e, és nem emberi módon viselkedtek-e?