2013. május 27., hétfő

Prófécia 2013. május 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. május 27.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Állj készen arra, hogy együtt haladj ennek a szellemi folyónak az áramlatával. Ma egy új mélység jön. Egy szellemi rend közeledik, ami felszabadítja az erőmet az edényeim által. Többé már nem csak remélni kell, hogy Én megindulok; teljes hatalomban fogtok járni, mert Én veletek vagyok, mert az Én erőm nagyobb mélységére vezetlek el titeket. Végezzétek el azt munkát, amellyel megtöritek a sötétség erőit, amelyek korlátozták az Én áramlatom teljességét, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Vigyázz, legyél résen azok miatt, akik a kötelesség terhe alá helyeznének téged. Azt szeretném, hogy szabad legyél a Velem való vándorutad során. Ennek a szabadságnak a helyére hívlak téged, hogy a Szellememtől legyél vezetve, és mindig csak az aktuálisan következő dolgot tedd meg, anélkül, hogy kötelességednek vagy felelősségednek éreznéd mások elvárásainak a teljesítését. Ne legyél hajlandó emberek tetszését keresni, mondja az Úr, inkább törekedj arra, hogy Engem szolgálj őszinte szívvel.
2 Korinthus 1:12 Mert a mi dicsekvésünk ez: lelkiismeretünk bizonyságtétele, hogy isteni közvetlenséggel és őszinteséggel, nem testi bölcselkedéssel, hanem az Isten kegyelmével forgolódtunk a világban, kiváltképpen pedig köztetek.