2013. április 1., hétfő

Prófécia 2013. április 1.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. április 1.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Azt szeretném, Én népem, hogy megértsétek, hogy a feltámadás ereje elérhető számotokra -- a királyság ereje, amit hordozni lehet. Krisztus hatalmának az ereje nektek lett adva; használjátok ezt a hatalmat; használjátok ezt az erőt! Harcoljátok meg a hit nemes harcát! Győzzétek le az ellenség minden ellenetek irányuló munkáját! Éljetek szabadságban, felszabadultságban, és a Mindenható Isten királyságának az örömét keresve, aki elkészítette az utat nektek. Annyit kell csak tennetek, hogy járjatok az elkészített úton. Járjatok a valóigazságban! Járjatok ennek a nagyszerű üdvösségnek a dicsőségében! Járjatok a jelenlétemben napról napra, és emlékezzetek, hogy az ár ki van fizetve! Ne feledjétek az előnyöket, amiket kaptatok! Mert azt mondja az Úr, hogy amit Én megszereztem és amit megragadtam, mindazt értetek tettem. Szerezzétek meg szellemben! Küzdjetek tovább! Soha ne adjátok fel, soha ne üljetek le, ne engedjétek meg magatoknak, hogy elcsüggedjetek! Azt mondom, igyekezzetek a mennyei elhívás jutalmára Krisztusban, a dicsőség Urában!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Közeledjetek Hozzám! Legyünk egyek, és ne legyen elválasztódás vagy megosztottság közöttünk. Az a vágyam, hogy a szívetek és az értelmetek teljes egységbe kerüljön Velem, mondja az Úr, mert ez a hely az abszolút igazságosság és békesség helye. Ti magatok dönthettek amellett, hogy belehelyezkedtek ebbe a tökéletes egyesülésbe, hogy soha ne kerüljetek szembe az akaratommal. János 17:21 Hogy mindnyájan egyek legyenek; amint te énbennem, Atyám, és én tebenned, hogy ők is egyek legyenek mibennünk: hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél engem.