2013. március 11., hétfő

Prófécia 2013. március 11.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. március 11.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Ha elindulnátok, hogy Velem járjatok, akkor a királyságom világa frissen és új módon feltárulna előttetek. Mert az Én házam értékes volta a legtöbbetek előtt rejtve van, de ahogy Velem jártok, meg fog nyilatkozni; megnyílnak a szemeitek. Mert Én vagyok az Úr, aki nem csak azért jövök hozzátok, hogy veletek járjak, hanem hogy vezesselek, vezéreljelek, és tanítsalak titeket az Én Atyám útjain. Hát jöjjetek, és jelenjetek meg Előttem! Meg tudjátok tenni, mivel Hozzám tartoztok, és az Én népem vagytok. Tegyétek meg most ezt a hit lépést! Ahogy kijelentem Magamat nektek, a királyság ki fog terjedni bennetek, és a dicsőség eláraszt benneteket. És valósággal úgy lesz, ahogy meg van írva, hogy átváltoztok dicsőségről dicsőségre, találkozásról találkozásra, érintésről érintésre, és hitről hitre, mondja a Szentséges Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy olyan munkát végzek benned, amivel feltárom az igazi motivációidat az emberekkel való kapcsolataidban. Megmutatom azokat a helyeket, ahol manipulálod az embereket és a helyzeteket, hogy elfogadjanak téged. De ha engeded, Én kitisztítom a szívedet, és visszaállítom az ártatlanságot, mert Nekem olyan népem lesz, akiknek az egyetlen vágya az, hogy az Én munkámat végezzék, és Nekem tetsszenek, mondja az Úr.
Zsoltárok 32: Áldott ember az, akinek az Úr bűnt nem tulajdonít, és szellemében csalárdság nincsen.