2013. március 12., kedd

Észrevétel

A személyes blogomon olvashatjátok a legújabb cikkemet, egy észrevételt, ami mellett nem tudtam elmenni. Idézet a cikkből:

Meghalt Cipő. Sokakkal együtt én is sajnálom. A "Republic" soha többé nem lesz ugyanaz. 
Ahogy a halálhírt meghallottam, megdöbbenve gondolkodtam el, egy különös párhuzamot vettem észre. Kérlek ne vegyétek prófétai üzenetnek, noha én nem tudom "véletlen egybeesésnek" venni.
Ugyanazon a napon, amelyen meghalt a Republic együttes frontembere, történt valami más megrendítő dolog is Magyarországon. Megszavazták azt az Alkotmány-módosítást, amely több drasztikus döntése mellett, mélységesen csorbítja az Alkotmánybíróság jogkörét - az egyik fő aspektust, amitől Köztársaság volt a Köztársaság. [...]

A teljes cikket ide kattintva olvashatod: A "Republic" már nem lesz ugyanolyan - Észrevétel