2013. március 22., péntek

A tegnapi prófécia (2012. 03. 21.)

Kedves Olvasók, kedves Testvérek!

Tegnap reggeltől estig úton voltam, a nap nagy részében egy keresztény konferencián voltam tolmács, ami nagy áldás volt nekem is. Így viszont nem volt lehetőségem lefordítani a tegnap próféciát, amit most megteszek:

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
2013. március 21.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
 
Jöjj közel Hozzám, és add át magad a szándékaimnak. Ha arra vágysz, hogy az Én akaratomat tedd, és engedsz ennek a vágynak, akkor igazságban és hatalomban fogsz járni. Az imádatod és az imádságaid az Én Szellemem hamisítatlan munkái legyenek, mondja az Úr. Itt az ideje, hogy fölemeljen téged az igazságosság és az igaz szellemi ítélőképesség.

Zsoltárok 89:17 Nevednek örvendeznek mindennap, és igazságod fölmagasztalja őket

- - -
A mai prófécia lentebb olvasható.