2013. március 25., hétfő

2013. március 25.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. március 25.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Kövess Engem, és Én elvezetlek téged az élet forrásaihoz. Túláradóan adom neked az élő vizet. És meg is etetlek téged az elrejtett mannával. Nem csak megetetlek téged az eddig ki nem jelentett dolgokkal, mert valóban kijelentéssé válnak majd számodra, hanem úgy fogok veled járni, hogy közösségben leszünk egymással. Még bensőségesebben fogsz megismerni Engem, mint amennyire ma ismersz, és kijelentés által fogod megérteni a céljaimat erre az időszakra vonatkozóan. Arra készülök, hogy még magasabbra vigyelek téged, mint amilyen magasan valaha voltál. Jöjj Hozzám, járj Velem, legyél Velem eggyé, és idd a vizeket, amelyeket Én adok neked, és edd a mannát, amivel Én etetlek téged. Az előtted álló napokban rá fogsz jönni, mekkora kincset kaptál ebben az időben. Kövess hát Engem. Gyerünk, induljunk el egy utazásra, te meg Én együtt; egy örömteli utazására, amelyen meg fogod tapasztalni Isten királyságának az erejét; egy utazásra, amelyen az igazságosságod felemelkedik, és így az ereje előtted fog kiáradni; egy utazásra, amelyen győzelmed lesz az ellenség minden munkája felett, mondja a Mindenható Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Figyelj, és legyél éber! Új meglátásokat küldök a szellemi előmeneteledre, hogy még teljesebben láthasd, hogyan kell együttműködnöd azzal a munkával, amit Én végzek a te életedben, mondja az Úr. Lehet, hogy nem lesz könnyű ez az utazás, de gyümölcsöző lesz, ha megmaradsz a kijelölt útvonalon. Minden lépést azzal a hittel tegyél meg, hogy Én veled vagyok, és véghezviszem a jó munkát, amit elkezdtem. Filippi 1:6 Igen, Isten kezdte el bennetek ezt a jó munkát. S ő folytatni is fogja mindaddig, amíg Krisztus Jézus vissza nem jön, és addig a napig tökéletesen be is fogja fejezni — ebben egészen biztos vagyok.