2013. február 11., hétfő

2013. február 11.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. február 11.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Gyertek most, Én népem, legyen egy találkozónk! Kommunikáljunk még egyszer úgy, mint régen. Gyertek Hozzám, és beszéljetek Velem, és tárulkozzatok fel Előttem. Mert amik gondot okoznak nektek, azokról Én már tudok. De ha át tudjátok adni azokat Nekem, akkor Én dolgozni tudok azokon. Tudok mit kezdeni velük, és ki tudom hozni azokat a ti szférátokból az Enyémbe. Ezért ismét mondom, beszélgessünk! Élvezzük újra egymás társaságát egy kellemes beszélgetéssel! Ahogy beszélek hozzátok, meg fogtok erősödni. Fel fogtok bátorodni. Az a kijelentés, amit mondok nektek, friss manna lesz, és a célkitűzésetek erőssége lesz ezekben a napokban. Gyertek hittel, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Szeretteim, ne engedjétek, hogy az ellenség olyan dolgokkal kárhoztasson, amik nem tartoznak a felelősségeitek közé, vagy nem a ti hatalmatokban állnak. Olyan idők vannak most, amikor a hiteteknek ahhoz a tényhez kell erősen kötődnie, hogy semmi sem lehetetlen Nálam, mondja az Úr. Bízzatok Bennem, hogy veletek együtt hordozom a terheiteket.
Máté 11:28-30 „Jöjjetek közel hozzám mind, akik belefáradtatok súlyos terheitek cipelésébe! Nálam megnyugvást találtok. Azt az igát vegyétek fel, amelyet én adok rátok, s tanuljátok meg tőlem, hogy én szívből szelíd és alázatos vagyok —, akkor meg fogtok nyugodni. Mert az iga, amelyet én teszek rátok, nem nehéz! A teher, amelyet én helyezek a vállaitokra, könnyű.”