2013. január 25., péntek

Mennyei találkozások a Dicsőség Királyával

Mennyei találkozások a Dicsőség Királyával

Elaine Tavolacci

Olyan időben élünk, amikor Isten erősnek akarja mutatni magát, és ki akarja nyilvánítani a dicsőségét. Hiszem, hogy olyan személyes találkozásokat fogunk átélni Jézussal, amelyek során letagadhatatlanul be fogja bizonyítani az Ő hatalmát a mi érdekünkben. A Bibliában van egy történet Illésről, amelyben baál prófétáival konfrontálódott a Kármel hegyén, és tüzet hívott le a mennyből. Amikor eléjük állt, ezt mondta: "Meddig sántikáltok kétfelé? Ha az Úr az Isten, kövessétek őt; ha pedig Baál, kövessétek azt." Jézus ugyanezt kérdezi tőlünk ma, mert arra készül, hogy még egyszer hatalmasan munkálkodjon.

Azt mondja az Úr, Én vagyok a Dicsőség Királya, és ki fogom jelenteni magam ebben az időszakban a ti oldalatokon. Új találkozásokba foglak bebocsátani benneteket az előttetek álló napokban. Ne más források által keressetek Engem! Ne furcsa hangok által keressetek Engem! Ahogy meglátjátok a tenyérnyi felhőt, tudjátok meg, hogy a szabadításom közeledik. Ahogy meglátjátok a sötét felhőket, tudjátok meg, hogy az eső máris esni fog. A legsötétebb felhők hozzák magukkal a legnagyobb esőt. Ahogy megmondtam az Én Igémben: kiöntöm a Szellememet minden testre, a fiaitok és lányaitok prófétálni fognak, a véneitek álmokat látnak, az ifjaitok pedig látomásokat látnak. Nagy dolgokat készülök tenni az életetekben és a szolgálataitokban, amikor még egyszer kiárasztom a dicsőségemet úgy, mint még soha. Ahogy közeledni fogtok Hozzám, nagyobb magasságokba fogtok emelkedni, mint amit valaha elképzeltetek! Kinyilatkoztatást fogok rátok árasztani, ahogy leveszitek Rólam a korlátaitokat. Találkozni fogunk, ahogy kiléptek a komfortzónátokból.

Engedjétek, hogy még egyszer megelevenítsen benneteket a dicsőségem, és felszabadítson minden szellemi letargiából. Átviszlek titeket a középszerű életből a bővölködő életbe. Engedjétek, hogy megnyissam a szemeiteket, hogy csodálatos dolgokat lássatok. Ne csüggesszenek el benneteket a baál prófétái, és ne félemlítsenek meg titeket az isteneik. Én vagyok El Saddáj, és erősnek fogom mutatni magam a ti érdeketekben. Ne hátráljatok meg, amikor konfrontációt éltek át, hanem használjátok azt a hatalmat, amit nektek adtam. Sokatoknak ez még szokatlan, de értsétek meg a szövetségemet, és fogadjátok el, ami jogosan a tiétek. Ne érjétek be kevesebbel, mint amit Én készítettem nektek! Ahogy azt látjátok, hogy a világ egyre sötétebb, az Én dicsőségem annál ragyogóbb lesz az életetekben. Engedjétek, hogy az Igém mélyre hatoljon a szívetekben, mint a csontjaitokba rekesztett tűz. Kérjetek esőt az eső idején, és én bőségesen kiöntöm, és erősnek mutatom magamat a ti érdeketekben. Nem arra lettetek elhívva, hogy egy helyben álljon az életetek, hanem az előttetek álló napok nagyobb dolgaira lettetek teremtve, mondja az Úr.

1 Királyok 18:21
És odamenvén Illés az egész sokasághoz, monda: Meddig sántikáltok kétfelé? Ha az Úr az Isten, kövessétek őt; ha pedig Baál, kövessétek azt.

1 Királyok 18:38-39
Erre tűz esett le az Úrtól és megemésztette az égő áldozatot és a fát és a köveket és a port; a vizet is felnyalta, mely az árokban volt. Mikor ezt látta az egész nép, arcra estek; és azt mondták: Az Úr az Isten, az Úr az Isten!

Apostolok Cselekedetei 2:17
És lesz az utolsó napokban, azt mondja az Isten, kitöltök az én Szellememből minden testre; és prófétálnak a ti fiaitok és leányaitok, és a ti ifjaitok látásokat látnak, és véneitek álmokat álmodnak.