2013. január 8., kedd

2013. január 8.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. január 8.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Gyertek elő, Én népem, ebben az időben, és ennek az új évnek a frissességében! Keljetek fel bőséges várakozással. Keljetek fel azzal a hittel, ami kinyújtja a kezét, és előhívja azokat, amelyek nincsenek, úgy mint meglevőket. Mert elhatároztam, hogy váratlan módokon foglak meglátogatni titeket, és elhozom rátok ennek az időszaknak az áldásait. Ezek az áldások újak és frissek, olyanok, amiket még soha nem kaptatok. Új dolgot cselekszem ezen a földön. Erősen beállítalak titeket az akaratom középpontjába -- arra a helyre, ahonnan a királyság ereje áramlik. Ez elkap titeket, megragad, és bevonz benneteket az Én céljaimba, az isteni rend mostani időszakában, mondja a Mindenható Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Szeretteim, utasítsátok vissza és ne hagyjátok, hogy a nehézségek nagyobb befolyással legyenek rátok, mint a győzelem tudata. Nem adhatjátok meg magatokat az önsajnálatnak, sem annak, hogy áldozatnak érezzétek magatokat. Keljetek fel abban az erősségben, amit Én megadtam ahhoz, hogy győzzetek. Fel fogjátok ismerni, hogy ez egy természetfeletti munka, és hogy Én vagyok a ti Istenetek, a ti Szabadítótok és a ti Gyógyítótok, mondja az Úr. Legyetek erősek, miközben rászánjátok magatokat az áttörésre! 
Zsoltárok 70:5 Én pedig szegény és nyomorult vagyok: siess hozzám, oh Isten; segítségem és Szabadítóm vagy Te Uram: ne késsél!