2012. december 26., szerda

2012 december 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2012. december 26.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:


Kelj fel megújult reménységgel és azzal a hittel, hogy semmi sem lehetetlen Nálam, mondja az Úr. Az aggodalmaidat és a szorongásaidat engedd át Nekem. Nem tudok foglalkozni azzal, amit nem adsz Nekem. Bízz Bennem, hogy erőt adok, ahol gyenge voltál, és békességet, ahol zűrzavar volt. Ne félj; Én veled vagyok, hogy átsegítselek minden kényszerdöntéshelyzeten, és erőssé tegyelek.


Ésaiás 61:1-3 Az Úr Isten Szelleme van énrajtam azért, mert fölkent engem az Úr, hogy a szegényeknek örömhírt mondjak; elküldött, hogy meggyógyítsam a megtört szívűeket, hogy a foglyoknak szabadulást hirdessek, és a megkötözötteknek megoldást; Hogy hirdessem az Úr jókedvének esztendejét, és Istenünk bosszúállása napját; megvigasztaljak minden gyászolót; Hogy adjak Sion gyászolóinak ékességet a hamu helyett, örömnek kenetét a gyász helyett, dicsőségnek palástját a csüggedt szellem helyett, hogy megigazultság fáinak neveztessenek, az Úr plántáinak, az Ő dicsőségére!