2012. december 10., hétfő

2012 december 10.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2012 december 10.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Eljött a sas ideje. Igaz prófétákat emelek fel, akiknek sas látása lesz, és ők azt fogják látni, és arról fognak beszélni, amit Én mutatok nekik. Az Én Gyülekezetem nem fog többé szűkölködni az igazi prófétai hangokban. Nem fognak többé hamis üzenetekre hallgatni. Az Én népem most természetfelettivé válik, és nem fogják megtéveszteni őket a kompromisszum hangjai. Ti vagytok az Én sasaim. Keljetek hát fel, és kezdjetek repülni, és szárnyaljatok e világ nyomorúsága felett, mondja az Úr. Zsoltárok 103:2-5 Áldjad én lelkem az Urat, és el ne feledkezzél semmi jótéteményéről. Aki megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet. Aki megváltja életedet a pusztulástól; kegyelemmel és irgalmassággal koronáz meg téged. Aki jóval elégíti meg a te szádat, ifjúságodat megújítja, mint a sasét.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Az átmeneti időszakod felgyorsult. Nagy sebességgel haladsz egy új fázisba, ahol az, amit szilárdnak és stabilnak hittél, túllépte a saját határait, és új magasságokba lépett át. Amikor már épp azt gondolnád, hogy elérted a várakozásaid és képességeid határát, akkor az lesz a dolgod, hogy azon is túlmenj, amit valaha gondoltál vagy hittél. Készülj fel arra, hogy megnyújtalak és nagyra nősz, mondja az Úr. Efézus 3:20-21 Annak pedig, aki a bennünk munkálkodó erőnél fogva mindent megtehet bőségesen azon túl is, amit mi kérünk vagy megértünk, dicsőség legyen az egyházban és Krisztus Jézusban minden nemzedéken át örökkön-örökké!