2012. november 24., szombat

Vízen járás - Elaine Tavolacci

Elaine Tavolacci

Kép: Jézus és Péter vízen járása


Vízen járás

Az Úr kihív bennünket a természetes világból a természetfeletti világba. Máté evangéliumában Jézus a vízen járva ment a tanítványaihoz, akik a hajóban voltak. Amikor meglátták, először megijedtek, mert azt gondolták, hogy kísértet. De akkor Péterben hit támadt fel, és ezt mondta: Uram, ha te vagy az, mondd, hogy hozzád menjek a vízen járva. Jézus felelt, hogy jöjj. Péter elkezdett a vízen járni, de aztán a figyelme a viharos szélre és a hullámokra terelődött. Elkezdett süllyedni, de segítségül hívta Jézust, aki megmentette őt.

Az Úr azt mondja, kihívom a népemet, hogy lépjenek ki a természetes dolgok hajójából a természetfeletti világba. Azokat keresem, akik nem félnek kilépni az önelégült nyugalom helyéről. Azokat keresem, akik arra vágynak, hogy egy újabb szintre lépjenek, akiket nem ingatja meg, ha az ellenség megpróbál nagy pusztítást végezni. Ők azok, akik nem félnek a nyomorúság szeleitől és hullámaitól, hanem Bennem bíznak, abban, hogy Én gondoskodom róluk, a körülményeiktől függetlenül. Ne befolyásoljanak a növekvő áramlatok, amelyek az Én akaratommal ellenkező irányba próbálnak húzni, hanem legyen benned szilárd elhatározás, hogy legyőzöl minden akadályt, ami szembejön veled. Bízz Bennem ebben az időszakban, hiszen a dicsőségem most készül megmutatkozni az életedben. Kihívlak téged a komfort zónádból a bensőséges kapcsolat helyére. A természetfeletti világba vezető út a Velem való bensőséges kapcsolattal kezdődik. A Velem töltött idővel kezdődik. Az Igémmel töltött idővel kezdődik. Ahogy olvasod a Bibliát, örvendezz, tudva azt, hogy Nekem gondom van az Én igémre, hogy beteljesítsem azt, a terveim és céljaim pedig meg fognak valósulni az életedben, mivel az Én igém nem fog visszatérni üresen, hanem megcselekszi azt, amit mond.

Ugyanúgy, ahogy kinyújtottam a kezemet Péternek, amikor megpróbált a vízen járni, feléd is kinyújtom a kezemet, hogy végigvezesselek egy utazáson a természetfeletti világban. Bízz Bennem, hogy végigjáratlak téged a hitben járás életformáján. Bízz Bennem, hogy Én betöltöm minden szükséged. Bízz Bennem, amint elkezdesz kilépni a természetes gondolkodásoddal ellentétesen, mert pontosan az, amivel most harcod van, az lesz a legnagyobb bizonyságod. Ne add meg magad a félelemnek és a kételkedésnek. Én Vagyok a te gyógyítód, Én Vagyok a te szabadítód, Én Vagyok a te sorsod Istene. Állj ellene annak a kísértésnek, hogy megadd magad a testnek. Én veled vagyok, amint kilépsz a hajóból. Én vagyok a természetfeletti Istene, és azt a kihívást adom eléd, hogy jöjj fel magasabbra. Azokat keresem, akik nem félnek kilépni az Én dicsőségem újabb szintjeire, és amint megteszed ezt, bizony, Én erősnek mutatom magam a te oldaladon, mondja az Úr.

Máté 14:25-33

Az éjszaka negyedik őrségének idején azonban Jézus a vízen járván odament hozzájuk. A tanítványok amikor látták, hogy Ő a vízen jár, megrémültek és azt mondták: Kísértet, és félelmükben kiáltoztak. De Jézus azonnal így szólt nékik: Bízzatok, én vagyok; ne féljetek! Akkor Péter megszólalt, és azt mondta néki: Uram, ha te vagy, parancsold meg, hogy a vízen hozzád mehessek. Ő így szólt: Jöjj! Péter kiszállt a hajóból, járt a vízen, és Jézus felé ment. De amikor a nagy szélvihar láttán megfélemlett, merülni kezdett és felkiáltott: Uram, ments meg engem! Jézus azonnal kinyújtotta kezét, megragadta őt, és azt mondta néki: Kicsinyhitű, miért kételkedtél? És amint beléptek a hajóba, elállt a szél. A hajóban lévők pedig leborultak Őelőtte, és így szóltak: Bizony, Isten Fia vagy.


Lukács 8:22-25

Történt egy napon, hogy Jézus tanítványaival együtt hajóra szállt, és így szólt nékik: Menjünk át a tó túlsó partjára; és elindultak. Útközben azonban elaludt. A tóra pedig szélvész csapott le, és a hajó kezdett vízzel megtelni; és veszedelemben forogtak. Akkor odamenvén hozzá, fölkeltették Őt, és azt mondták néki: Mester, Mester elveszünk! Ő pedig fölkelt, megdorgálta a szelet és a hullámokat; azok elültek, és szélcsend lett. És így szólt nékik: Hol van a ti hitetek? Ők azonban féltek és csodálkoztak, és azt mondták egymásnak: Ugyan kicsoda ez, hogy a szeleknek is parancsol, a víznek is, és azok engedelmeskednek néki?

János 14:12
Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz énbennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekszem, sőt azoknál nagyobbakat is cselekszik majd, mert én az Atyához megyek.