2012. november 26., hétfő

2012 november 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 november 26.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Éppen erre az időre hoztalak téged a királyságba, hogy véghetetlen bőséggel túlnövekedhess mindazon, amit el tudsz képzelni, vagy el tudsz gondolni, ahogy az Én munkám kibontakozik és megmutatkozik benned. Mert Én vagyok a dicsőség Ura. Most foglak bevinni téged a korszak végének a dicsőségébe. Erősítsd meg magadat! Amikor szólok neked, legyél készen! Amikor küldelek, menj! Amikor azt mondom, hogy ülj le, kérlek tedd meg! Amikor azt mondom, hogy kelj fel és indulj el, azt is tedd meg! Értsd meg, hogy ebben az időszakban olyan módokon fogom megismertetni Magam veled, ahogyan eddig még nem ismertél Engem. Hát kelj fel, állj készen a feladatra, és hagyd, hogy szárnyaljon a hited! Annak az ideje van most, amikor a népem közül a legnagyobbak felkelnek és felemelkednek a dicsőséges pozíciójukba, a hit hatalmával történő demonstráció pozíciójába, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Őrizd a szíved, és ne hagyd, hogy a világ rendszerei megosszák benned a szereteted kötődését. A Nekem és a királyságomnak való elkötelezettséged olyan erős és biztos kell, hogy legyen, mint az örökkévalóság. Az ideiglenes körülmények és követelmények nem kaphatnak kiemelkedő figyelmet, ezért vigyáznod kell mindenféle csábítás miatt, amik elvinnének téged a szellemi valóságtól, mondja az Úr.
Máté 6:24 "Senki sem lehet két úr rabszolgája, mert vagy gyűlölni fogja az egyiket és szeretni a másikat, vagy az egyikhez ragaszkodik és a másikat megveti majd. Nem szolgálhattok egyszerre Istennek és a mammonnak!"