2012. október 27., szombat

2012 október 27. Örvény örvényt hív elő

Egy szombati prófécia a Faith Tabernacle prófétai oldalán
Faith Tabernacle
2012 október 27.


SHELLY MATHIS
Kremmling (USA, Colorado állam)

Örvény örvényt hív elő

Szeretném, ha megértenétek Szeretteim, hogy mennyire felelősek vagytok Előttem a Krisztus egész Testének a megerősítésében, és abban, hogy egy állandó lakóhelyet biztosítsatok a kenetemnek. Nem a saját szigetetek vagytok. A ti engedelmességetek, hitetek és készségetek a harcra és a győzelemre, erősíti az egész Testet világszerte. A testiességetek, a hitetlenségetek és az áldozati szerephez való ragaszkodásotok viszont gyengíti és rombolja.

Teljes mértékben meghatározóak vagytok abban, hogy milyen szintű kenet lakozik a népemben, és abban, ahogy az Én munkálkodásom megnyilvánul közöttetek. Ahogy felgerjesztitek a parazsakat magatokban, és  Engem kerestek ebben az újraébredési időszakban, azt fogom cselekedni, hogy a Szellemem úgy fog előtörni, mint egy élő vizű forrás a szellemetekben. Örvény örvényt hív elő, a bennetek levő Szellem előhívja a Szellemet azokban, akik ugyanígy fellobbantják ismét a lángot, és az egyenkénti kenetetek egyesülni fog, és a testületi kenetetek hatványozottan felfokozódik.

Látjátok a saját részeteket ebben? Ne úgy lássátok, mint valami terhet, mert csak akkor lesz olyan, ha ragaszkodtok ahhoz, hogy a vesztes pozícióban maradtok. Velem egy igában mindez gyönyörűséges. Tudjátok meg, hogy az ellenség mindent megtesz, amit csak tud, hogy leállítsa az áradatot és kioltsa a tüzet, úgyhogy szorgalmasan őrizzétek a szíveteket, hogy megakadályozzátok a hozzáférését. Fordítsátok felém a teljes, osztatlan figyelmeteket, és engedjétek, hogy Én legyek a szívetek szenvedélye. Nem fogom visszautasítani a buzgó vágyakozásotokat és hiteteket.

Máté 11:30 “Mert az Én igám gyönyörűséges, és az Én terhem könnyű.”

Jeremiás 29:13 “És kerestek Engem és megtaláltok, mert teljes szívetekből kerestek Engem.”