2012. október 22., hétfő

2012 október 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 október 22.


A TROMBITA, BILL BURNS:

Én vagyok a Szentséges Úr Isten, és azért jövök ma, hogy megérintselek benneteket, hogy arra a helyre hozzalak titeket, ahol megemlékeztek róla, hogy Én magam, önállóan látogatom meg a népemet Szent Tűzzel, hogy magasabbra hozzalak titeket, és tovább vigyelek titeket annál, ahová eddig eljutottatok az úton. Elhozlak titeket a látomás völgyébe, hogy megláthassátok és megérthessétek az Én szándékomat erre az időszakra. Gyertek hittel, gyertek úgy, hogy kapni fogtok, gyertek, és frissüljetek fel, újuljatok meg, álljatok helyre és gyógyuljatok meg! Égjen a Szellemem a ti szellemetekben, és változtasson át titeket ez a tűz, és vigyen a természetes világon túl benneteket. Vigyen be titeket a természetfeletti világba, és ez történjen meg most, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Álmomban az apám házában voltam. A szüleim elmentek otthonról, de mivel zuhanyzójuk is volt, meg fürdőkádjuk is, ezért néhány ember eljött ide a házba, hogy letisztálkodjon a gyülekezeti alkalomra készülve. Amikor felébredtem, tudtam, hogy tizenketten voltak, akik letisztálkodtak. A tizenkettő elegendő, ez a szám jelképezi az isteni kormányzást, ami azt jelzi, hogy Isten a vezető. És azt mondta az Úr, hogy Ő egy friss módon akarja nyilvánvalóvá tenni az Ő jelenlétét a népe között, nekünk viszont le kell tisztálkodnunk szellemileg, hogy helyet készítsünk Neki ahhoz, hogy elvégezhesse a munkáját.
Zsoltárok 119:9 Hogyan tisztítja meg az ifjú az ő ösvényét? Ha igéd szerint vigyáz.