2012. szeptember 24., hétfő

2012. szeptember 24.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 szeptember 24.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Jöjjetek most, Én népem, és menjetek be a szobáitokba. Jöjjetek most, és rejtőzzetek el, amíg el nem múlik a harag, ami erre az időszakra szól. Rejtőzz el az igazságosság helyén. Rejtőzz el a biztonság helyén. Rejtőzz el a kiterjesztett szárnyaim alatt, mert Én bizonyosan befedezlek téged a mostanra elrendelt ítélet idején. Én elkészítettem számodra egy biztonságos helyet. Az Én házam és az Én számodra készített lakóhelyem biztonságos lesz ezekben a napokban. Hívlak most, hogy jöjj elő, és alakítsd ki az otthonod egy olyan helyen, amit te szellemi Gósennek tudsz nevezni, az oltalom helyén, egy olyan helyen, ahol Én uralkodom és amit Én őrzök. Ezért azt mondom most, gyere erre a helyre. Ez egy dicsőséges hely. Ez a jelenlétem helye. Ez egy olyan hely, ahol az Én világom győzedelmeskedik. Ez az áldás helye és a jóindulatom helye a népem számára, mondja a Szentséges Mindenható Úr Isten. Légy szabad! Legyél szabadságban!


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Sokan közületek, Én népem, nem jártok a Szellemem erejében, amit Én elérhetővé tettem számotokra, mondja az Úr. Akár azért, mert nem kértétek a Szent Szellemben való bemerítkezést, akár azért, mert elutasítottátok Őt, hogy a test irányítása szerint élhessetek. Azt szeretném, ha figyelembe vennétek, hogy ezek az idők és körülmények megkövetelik az engedelmességeteket, hogy megmaradjatok a Szellemem sodrásában, és annak van az ideje, hogy Őbenne éljetek, mozogjatok és létezzetek. Lukács 11:13 Ha azért ti gonosz léterekre tudtok a ti fiaitoknak jó ajándékokat adni, mennyivel inkább ad a ti mennyei Atyátok Szent Szellemet azoknak, akik tőle kérik.