2012. szeptember 13., csütörtök

2012 szeptember 13.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 szeptember 13.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam valakit, aki egy íjból kilőtt egy nyílvesszőt. A cél messze volt, talán egy futballpályányi távolságra. Láttam, ahogy a nyílvessző a cél felé haladt, majd hirtelen lejjebb ereszkedett, de aztán visszakerült abba a magasságba, és betalált a céltábla közepébe. Az Úr azt mutatta, hogy az íjász a prófétát is jelképezi, valamint azt az embert, akinek hosszútávú célja van. A nyílvessző az Ige. Ezt mondta: "Még akkor is, ha úgy  tűnik, hogy nem teljesíted be az Igét, vagy nem teljesülnek a céljaid és a szándékaid, akkor is természetfeletti segítséget fogsz kapni, ami elvisz a végcélba. Ne félj, amikor úgy tűnik, hogy nem sikerül neked. Én veled vagyok, hogy az Én igémet és a te munkádat teljességre vigyem."

Filippi 1:6 Mert meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennetek a jó munkát, be is végzi a Krisztus Jézusnak napjáig