2012. augusztus 15., szerda

2012 augusztus 15.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 augusztus 15.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Szeretteim, ne tegyetek semmit a vezetésemtől függetlenül. Arra fog kísérteni az ellenség, hogy az aktuális helyzetekkel kapcsolatban úgy hozzatok döntéseket, ahogy testileg hatalmatokban áll, és nem a Szellemem által, mondja az Úr. Én azt mondom nektek, hogy semmit se tegyetek, ha nem indítalak, és amíg nem indítalak arra. Viszont le kell győznötök a Jézabel szellemet, és meg kell tiltani, hogy közöttetek munkálkodjon. Az ő célja az, hogy lerombolja azt a munkát, amit Én kezdtem el bennetek és általatok. Ne engedjétek! Megadtam nektek minden hatalmat és felhatalmazást, amire szükségetek van, hogy meghiúsítsátok ezt a támadást. 

Filippi 1:6 Mert meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennetek a jó munkát, be is végzi a Krisztus Jézusnak napjáig