2012. július 20., péntek

Természetfölöttinek teremtve


Elaine Tavolacci

Természetfölöttinek teremtve

Egyik éjjel egy dalt hallottam álmomban. Amikor felébredtem, még emlékeztem is a szövegre és a zenére. Az volt a címe, hogy "Nem könnyű". Megnéztem az interneten, hogy van-e ilyen dal. Meglepődve tapasztaltam, hogy van egy ilyen dal, ami Superman-ről szól. Ezt találtam erről a Wikipédiában:

"Superman (It's Not Easy/Nem könnyű)" a címe annak a dalnak, amit egy amerikai énekes-dalszerző írt és készített felvételt belőle. A dal szereplője úgy beszél magáról, mint egy félreértett, bizonytalan emberről, és nem igazán olyan istenszerű figuraként, amilyennek mások látják őt; nem érzi olyan erőteljesnek és tökéletesnek magát, ahogy az emberek látják, ugyanakkor hisz abban, hogy ő több, mint ez a hősies, valószerűtlen figura. Arról beszél, hogy ő is a hétköznapi emberek küzdelmeit éli át, hogy igazán megismerje önmagát, hogy megfeleljen az elvárásoknak, és felelősségteljesen éljen, még így is, hogy tudja, az ő felelőssége még ennél is nagyobb. A dalszöveg megfogalmazása lehetővé teszi, hogy konkrétan Superman-re vonatkozónak vegyük, vagy bárki másra, aki úgy érzi, hogy mások olyan hősként tekintenek rá, mint amilyen "Superman" is.

Az Úr azt mondja: Én természetfölötti lénynek teremtettem a menyasszonyomat. Ne félj a természetfeletti világtól, hiszen oly sok minden van még, amit rajtad keresztül kívánok megtenni. Az a vágyam, hogy több olyan módon is használjalak téged, ami több annál, amit a természetes elméddel fel tudsz fogni. Arra hívom a népemet, hogy járkáló jelek és csodák legyenek. Csodákat bocsátok ki a kezeitek által, amelyek sokakat meg fognak döbbenteni, és tömegeket fognak üdvösségre vezetni. Természetfölötti élményeket fogok küldeni, amelyek szokatlanok az emberek között, azoknak adom meg ezeket, akik alávetették az életüket az Én igémnek. Azok, akik időt töltenek Velem a rejtekhelyen, egy nagyobb dimenzióban fognak megismerni engem. Az engedelmesség minden magvát le fogjátok aratni, és bőségesen fogtok részesülni az új borban. Azokat keresem, akikre rábízhatom a kenetem. Sokkal többre lettetek teremtve annál, amit ez a természetes világ tud kínálni. Még jobban fog sugározni rajtatok a dicsőségem, ahogy szorosabb kapcsolatban jártok Velem. Fel fogjátok ismerni a vezetésemet, és meg fogjátok ismerni az Én útjaimat. Ti az Én jelenlétem hordozóedényei vagytok, mert arra lettetek elhívva, hogy nagy dolgokat hajtsatok végre, és naggyá tegyétek az Én Királyságomat ezen a földön.

Ahogy Dániel eltökélte a szívében, hogy nem teszi tisztátalanná magát a király étkeivel, úgy ti is a hatalom bíbor palástjával fogtok előléptetésben részesülni, ha Nekem tetsző életet éltek. Ahogy ő is sértetlenül jött ki az oroszlánok verméből, a ti hiteteket is el fogom ismerni, amikor állhatatosak maradtok a lehetetlen helyzetekkel szembesülve. Ahogy Jánosnak is mutattam egy nyitott ajtót a mennyben, és azt mondtam, "Jöjj fel ide", úgy hívlak most benneteket is, hogy jöjjetek egy magasabb területre, és emelkedjetek új magasságokba. Ahogy a haldokló életben tartásához is szükséges a lélegeztetőgép, ugyanúgy engedjétek, hogy betöltsön benneteket az Én igém, és életet pumpáljon a lelketekbe. Hagyjátok, hogy az igém beépüljön a lényetekbe, egészen addig, amíg az elmétek megújul, és a testetek teljes alávetettségbe kerül. Az igém által fogom kijelenteni az Én titkaimat nektek. Ahogy időztök a jelenlétemben, azt fogjátok tapasztalni, hogy könnyedén meg lehet hallani a hangomat. Imádkozzatok gyakran szellemben, hogy felépüljetek a szentséges hitetekben. Hamarosan azt fogjátok tapasztalni, hogy amint folyamatosan kitartotok, mozdíthatatlanul és megingathatatlanul, azzá a természetfölötti lénnyé fogtok fejlődni, aminek teremtve lettetek, mondja az Úr.

János 14:12-14
Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz énbennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek. És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban. Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt.  

1 Korinthus 2:13-14
Ezeket prédikáljuk is, nem oly beszédekkel, melyekre emberi bölcsesség tanít, hanem amelyekre a Szent Szellem tanít; szellemiekhez szellemieket szabván. Érzéki ember pedig nem foghatja meg az Isten Szellemének dolgait: mert bolondságok néki; meg sem értheti, mivelhogy szellemileg lehet azokat megítélni.

Róma 8:5-8
mert akik (hús)test szerint vannak, azok a (hús)test dolgain gondolkodnak (jár az eszük), akik pedig Szellem szerint, azok a Szellem dolgaival törődnek, mert a (hús)test gondolatvilága: halál, a Szellem gondolatvilága: élet és békesség, ezért a hústest gondolatvilága ellenségeskedés Isten iránt, mert az Isten törvényének nem veti alá magát, mert nem képes rá, mert, akik (hús)testben vannak, Istennek tetszését nem képesek elnyerni