2012. július 17., kedd

Technikai segítség

Kedves Olvasók!

Az utóbbi időkben többször is láttam a levelezőrendszerben, hogy vannak olyan feliratkozások beindítva, amik végül is nem lettek megerősítve (aktiválva). Korábban ilyenkor írtam segítő szándékkal egy emailt arra az emailcímre, ami meg lett adva, de látni lehet, hogy nem sikeres a regisztráció, viszont többször is volt, hogy nem kaptam választ sem. Ezért írok ide Nektek:

Annak, hogy befejezetlen regisztrációk történnek két fő oka lehet: 
  • vagy valaki más regisztrálta egy ember emailcímét (ilyet ne tegyetek!), és természetesen amikor az az ember megkapta a visszajelző emailt, amiben a linkre kattintva kell megerősíteni (aktiválni) a feliratkozást, akkor nem tette meg, hiszen nem ő akarta (ebben az esetben az én segítő szándékú levelem is csak további zaklatás lehet neki, ezért sem írok a későbbiekben ezekre az emailcímekre);
  • vagy pedig tényleg saját szándékából indította el a feliratkozást (regisztrációt) valaki, csak éppen az első kattintások után angol szöveget talált, és nem tudta biztosan, hogy mit kell tennie, vagy valamilyen más problémába ütközött, ezért félbeszakadt a folyamat.
Amennyiben ez a probléma lépett fel bárkinél, kérem, hogy jelezze nekem, írjatok egy közvetlen üzenetet nekem a Kapcsolat menüponton keresztül, és szívesen segítek a regisztrációt elintézni!

Ha bármi további kérdésetek vagy észrevételetek van, szintén írjatok bátran, örömmel veszem!

Gyuri