2012. július 28., szombat

Az Én igám gyönyörűséges és az Én terhem könnyű

Az Én igám gyönyörűséges és az Én terhem könnyű 

Elaine Tavolacci



Az Interneten láttam egy képet egy szamárról, amint egy hatalmas bála szénát cipel, amit nem bír el. Küszködött, hogy ezt a súlyos terhet húzza. Bár ez a hasonlat nem tűnik helyénvalónak és ez nem egy szép kép, az Úr mégis ezt az Igét adta nekem. Megmutatta, hogyan terheli túl az ellenség az embereket aggodalommal és nyugtalansággal.

Az Úr azt mondja, hogy utasítsd vissza azon terhek és gondok felvételét, amelyek megpróbálnak lenyomni. Egyáltalán ne engedd, hogy a félelem megmarkolja a szívedet és elborítson. Nem a félelem és a gyávaság szellemével teremtettelek. Nem neked kell cipelned ezt a súlyt. Nem  arra alkottalak, hogy terheket húzz, hanem arra, hogy az Én dicsőségem hordozója legyél.  Arra teremtettelek, hogy győztes légy. Ahogy továbbra is közeledsz Hozzám még a nehézségek idején is, megerősödsz. Ne gyengülj el, hanem tanuld meg, hogyan küzdj. Lehet, hogy a helyzeted nyomasztónak tűnik, Én azonban biztosítottam mindegyikőtök számára, hogy győztes hódítónál is többek legyetek a nehéz idők során. Ne engedd, hogy az aggodalom legyőzzön.  Tanuld meg, hogyan érheted el azt, hogy a megpróbáltatások a célod és az elhívásod felé vezessenek, ne pedig visszavonulásra késztessenek. 

Imában keress Engem útmutatásért. Nemcsak helyreállítást hozok az életedbe, hanem felhasznállak arra, hogy mások is felszabaduljanak ugyanazon dolgok alól, amelyektől szabaddá tettelek téged.  Arra teremtettelek, hogy só legyél és világosság. Arra alkottalak, hogy uralmat gyakorolj ezen a földön és kormányozd azt. Ne fáradj meg az utazásban. Ne tekints vissza. Ha visszafelé nézel, elveszted a látásodat arról, hová tartasz. Ne engedd, hogy a rossz hírek hatással legyenek rád. Járj Velem az egész nap folyamán. Tölts Velem minőségi időt. Az Én Igém életet hoz neked. Minden gondodat vesd Rám és bízz Bennem, hogy mindazzá teszlek téged, amire megteremtettelek, és nem fogsz kudarcot vallani, azt mondja az Úr.

Zsoltárok 55:23
Vesd az Úrra a te terhedet, Ő gondot visel rólad, és soha nem engedi, hogy ingadozzék az igaz.

Máté 11:28-30
Jöjjetek Énhozzám mindnyájan, akik munkálkodtok és súlyos terhet hordoztok, és Én megnyugvást adok nektek. Vegyétek föl magatokra az Én igámat, és tanuljátok meg Tőlem, hogy Én szelíd és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek. Mert az Én igám gyönyörűséges és az Én terhem könnyű.

1 Péter 5:7
Minden gondotokat Őreá vessétek, mert Neki gondja van reátok.

Lukács 12:32
Ne félj, te kicsiny nyáj, mert tetszett a ti Atyátoknak, hogy nektek adja a királyságot.

Filippi 4:6
Ne aggodalmaskodjatok semmi felől, hanem mindenben  imádságaitok és könyörgéseitek által  hálaadással adjátok tudtára Istennek a ti kéréseiteket. 

- - -
Fordítás: Zita